anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

stie cineva daca un student la o facultate privata se poate transera la alta facultate(privata sau nu de stat)
Adica eu acum sunt studenta la o facultate privata si doresc sa ma mut in alt oras. Facultatea respectiva nu are filiala acolo...
Am citit contractul de studii si nu specifica nimic. Din cate stiu eu, creditele sunt transferabile si te poti muta la oricare alta facultate. Vreau doar sa ma asigur ca am dreptate. Poate a mai fost cineva in situatia mea.Mersi

1 răspuns:
rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

Nu am fost in situatia ta, dar am cunostinte care s-au transferat dintr-un oras in altul si mentinand acelasi profil, chiar daca nu aceiasi specializare. Pentru materiile care nu le-a facut a trebuit sa dea examen de diferenta. In rest, eu cred ca inainte sa depui cererea de transfer la facultatea unde urmezi, trebuie sa vorbesti la facultatea unde vrei sa te muti, sa vezi daca ei vor sa te primeasca. In rest m-am uitat pe net si am vazut ca :
"Studentul poate fi transferat de la o facultate sau specializare la alta, respectand forma de invatamant, daca are motive bine intemeiate si numai dupa incheierea situatiei scolare a anului de studii pe care l-a urmat.
Cererile de transfer se depun la decanatul facultatii care urmeaza sa primeasca studentul, cu cel putin 10 zile inainte de inceperea anului universitar. Cererile se depun in doua exemplare, avand avizul de transfer din partea decanatului facultatii de unde pleaca si a institutiei de invatamant superior. Dupa avizarea transferului de catre decanul facultatii care primeste studentul, rectorul universitatii va acorda aprobarea. In cadrul Universitatii Tehnice, aprobarea de transfer este de competenta rectorului, cu avizul ambilor decani, iar in cadrul facultatii solicitarea de transfer de la o specializare la alta este de competenta decanului facultatii.