1. In lift, pe panoul de comanda, este un buton "O" - pentru oprirea comenzii (anularea comenzii), respectiv un buton "A" - pentru alarmare. Daca te blochezi sau pur si simplu vrei sa anulezi comanda, apasi intai "O" si astepti cateva secunde (4-5), dupa care dai o noua comanda.
2. Daca nu functioneaza liftul si nu ia nici o comanda, se apasa butonul "A" - alarmare, care trebuie sa sune la responsabilii cu liftul. La cate 2-3 minute mai apesi odata, daca nu vine nimeni. Intre timp, mai poti da cu pumnul sau cu un obiect tare in usa exterioara (de la intrarea din scara), poate te aude vreun locatar.
3. Daca in 5 minute nu raspunde nimeni, atunci poti suna la 112, le explici situatia, cate persoane sunteti in cabina, caz este de mare locul, daca poti indica si etajul la care s-a blocat liftul. Ei vor trimite un echipaj de la descarcerare - cladiri sau vor suna la firma de intretinere.
4. Daca ai anuntat o alarma, dar intre timp problema s-a rezolvat, poti suna din nou la 112 sa anunti rezolvarea si sa se anuleze alarma. Poate, in acest caz, vei fi contactat sa dai o declaratie despre eveniment si cum s-a rezolvat. Daca n-a venit nimeni intr-o ora si ati plecat, atunci n-au decat sa te contacteze din nou pentru un alt termen - dar poate si eiau rezolvatproblema pe cale mai scurta...
Nu vad de ce s-ar primi. Ai avut nevoie de ajutor, ce e rau in asta? la altcineva nu puteai sa apelezi deci... Oricum, daca nu venea nimeni, voi ce faceati? Stateati acolo pana maine dimineata? + ca s-a intamplat acum cateva zile, deci ai scapat.
Ar trebuii sa ii dai in judecata.Stii cat de mult se poate amenda acel administrator? Constructia a fost defecta, lucru ce administratorul trebuia sa rezolve.
Si alteva ce am fi putut face?
Altceva**
AndreeaM1 întreabă: