| DeutsA29 a întrebat:

Buna TPU.
Am o mare problema. Tatal meu mi-a trimis acum 2 zile un plic recomandat ce continea o amenda si niste bonuri cadou.Insa, cand a ajuns plicul si cand l-am deschis, bonurile nu erau.
Ma gandesc sa fac o reclamatie, desi nu prea am cum sa dovedesc. Adica, eu am deschis plicul acasa, nu in fata doamnei de la ghiseu. Un detaliu ce mi-a atras atentie a fost faptul ca amenda ce insotea bonurile era lipita de plic, desi tata mi-a spus clar ca nu o lipise.

Ce credeti ca ar trebui sa fac? Cum ar trebui sa procedez?

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Din PĂCATE, dacă trimiterea NU a fost una "cu valoare declarată", NU prea ai ce face :(

Dacă ţi-ar fi trimis o "Scrisoare deschisă cu valoare declarată", atunci s-ar fi completat o "Nota de inventar" - vezi linkul :
...ventar.pdf

Doar în acel caz, ai fi putut DEMONSTRA conţinutul depus & cel primit şi ai fi putut să faci o Reclamaţie!

În cazul de faţă, chiar dacă depui o Sesizare, NU poţi dovedi conţinutul depus sau cel primit ( mai ales că ai deschis scrisoarea ACASĂ, nu în faţa angajatei )!


Toate cele bune.

| DeutsA29 explică (pentru bursuc001):

Tatal meu i-a spus doamnei de la ghiseu ca vrea sa trimita plic cu valoare. Respectiva a spus sigur, si sigur a ramas. Asta este. In viata mai pierde omul nu? Insa in tara aceasta nu ne mai putem baza pe NIMIC!

| bursuc001 a răspuns (pentru DeutsA29):

Mda, din păcate, NU te poţi baza pe "confirmarea verbală" a unui angajat sad
Trebuie să ŞTI ce şi cum se face ( cam în toate domeniile ), altfel cineva profită de tine...

Era mai "sigur" dacă nu-i spunea nimic "doamnei de la ghiseu" şi trimitea o scrisoare simplă recomandată.
Atunci respectiva NU ştia că există o anumită "valoare" în plic şi nu-şi băga nasul!

Acum, asta e, şti vorba aceea : "Nu există câştig fără pierdere"winking

Din păcate, NU prea ai ce face în această situaţie sad


O seară frumoasă.

4 răspunsuri:
| KodrutZ a răspuns:

Era plic cu valoare? Reclamatia daca o faci, sa nu o faci sub o forma la posta unde a aparut problema, ca astia se acopera unii pe altii. Eu am avut probleme cu posta si mi-au schimbat postasul dupa vreo doua reclamatii confirmate de la centru dupa verificari, acum ma stiu si alea de la posta si stau smirna cind am treaba pe acolo, fara sa fiu eu cine stie cine, doar un cetatean care a stiut unde sa reclame si cum (fara jigniri, fara acuze aiurea, totul bazat pe fapte demonstrabile, chitante, etc). Uite scrie aici si fa frumos reclamatie - e-mail: reclamatii@posta-romana.ro; infopost@posta-romana.ro
Pastreaza plicul si ce mai ai de la trimiterea respectiva (chitanta, orice). O sa te viziteze organul de control, sa le dai alea (poti sa le faci cite o copie intre timp, sau se descurca ei atunci).

| dannyel86 a răspuns:

Un pachet, daca e posibil, ar fi bine sa fie verificat chiar la locul de unde il ridici. Eu am patit ca tine, dar nu mi-au lipsit lucruri, ci doar m-am trezit cu un pachet gaurit (probabil bagase 2 degete sa vada continutul, din nu stiu ce motive). Nu l-am luat eu in primire, ca sa pot face scandal. Ajuns acasa, n-am mai avut cum sa reclam incidentul, pentru ca nu puteam demonstra ca ei sunt de vina. Si la tine la fel. E greu de dovedit ca cei care ti-au adus plicul au umblat in el, si nu o alta persoana. E vina noastra ca suntem naivi. E o lectie pentru noi si pentru ceilalti. Ps: abia astept un noul colet gaurit sa pot face un scandal monstru.