Daca nu platesti pot sa obtina o hotarare judecatoreasca de obligare la plata si apoi sa incerce executarea silita. Daca n-ai nimic ce pot executa timp de 3 ani de la inceperea executarii silite - salariu, conturi in banci, bunuri mobile - atunci o sa ramana cu paguba.
Pai eu nu am nimic pe numle meu ce sa imi apartina, eu plateam daca era o suma mai mica, dar asa nu am de unde
*"In momentul in care limita de credit este depasita, Cosmote isi rezerva dreptul de a va solicita sa achitati o garantie sau sa efectuati o plata intermediara, inainte de emiterea facturii sau sa platiti factura deja emisa inainte de data scadentei, dupa cum este cazul.
Pana in momentul in care aceasta garantie sau plata este efectuata, Cosmote are dreptul sa va suspende accesul la serviciile sale, cu o notificare prin apel sau SMS."
** "Suma achitata de dumneavoastra va fi scazuta din valoarea facturilor neachitate sau din urmatoarea factura in cazul in care nu aveti nici o factura emisa si neachitata."
Vezi sursa:http://cosmoteromania.custhelp.com/......-de-credit
P.S. se poate intelege ca cei 620 lei se constituie in "plata intermediara" sau "garantie". Suma respectiva va fi scazuta "din valoarea facturilor neachitate sau din urmatoarea factura in cazul in care nu aveti nici o factura emisa si neachitata".
Tradu-mi te rog nu prea inteleg ce mi-ai explicat in ultimile randuri. multumesc
Probabil ca ai depasit cu mult limita de credit in cele 5-6 zile, fapt pentru care Cosmote iti pretinde o "garantie", un fel de asigurare pentru eventualitatea unui refuz de plata a urmatoarei/lor facturi. Daca, pana la data emiterii urmatoarei facturi, nu vei mai depasi acea "limita de credit", din suma achitata(de 620 lei) se va scadea valoarea acestei facturi. Daca valoarea facturii este mai mica decat garantia de 620 lei, atunci iti vor ramane bani din "garantia"achitata pentru a acoperi partial sau total valoarea urmatoarelor facturi.
P.S. nu am experimentat situatia ta, dar asa se poate "traduce" continutul link-ului dat --- asa numita "garantie" este o masura asiguratorie luata de catre furnizorul unui serviciu, pentru situatia in care plata serviciului sau este refuzata.
Prostie mai mare ca asta nu am mai auzit! Bine! Inteleg ca ti se fura telefonul, fara a te acuza de prostie, ca eu nu-i zic neglijenta! Cum dracu nu suni sa blochezi numarul? Cum dracu nu-l declari furat la politie? BAAAAA, tata! Muriti cu dreptatea in brate din cauza prostiei!
Cu ce te putem ajuta noi? Du-te la sediu, vorbește cu cineva de la Cosmote și explică-i problema, cu toate detaliile. Aici n-avem ce să facem pentru tine. Doar cei de la Cosmote te pot ajuta sau, în cel mai rău caz, un judecător.
Ma gandeam ca poate a mai patit cineva la fel, daca nu le platesc ce imi pot face?
sabin89 întreabă: