anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Ce acte imi trebuie pentru infintare PFA? Multumesc!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Inregistrarea si autorizarea ca PFA se face in conformitate cu prevederile OUG nr.44/2008, citez:
"ART.10.(1) Cererea de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionãrii se depune la registrul comerţului de pe lângã tribunalul din judeţul în care solicitantul îşi stabileşte sediul profesional.
(2) Cererea de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionãrii va fi însoţitã de documentaţia prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta ordonanţã de urgenţã.
Anexã
1. Documentaţia de susţinere a cererii de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionãrii PFA
1.1. Carte de identitate sau paşaport - fotocopie certificatã olograf de cãtre titular privind conformitatea cu originalul
1.2. Document care sã ateste drepturile de folosinţã asupra sediului profesional, precum contract de închiriere, comodat, certificat de moştenitor, contract de vânzare-cumpãrare, declaraţie de luare în spaţiu sau orice alt act juridic care conferã dreptul de folosinţã etc. - copie legalizatã
1.3. Declaraţie pe propria rãspundere care sã ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevãzute de legislaţia specialã din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii
1.4. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestã pregãtirea profesionalã, dacã aceasta este cerutã, potrivit unor prevederi legale speciale
1.5.Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestã experienţa profesionalã, dacã este cazul."

1 răspuns:
| Alexutzudragutu2002 a răspuns:

Inregistrarea si autorizarea ca PFA se face in conformitate cu prevederile OUG nr.44/2008, citez:
"ART.10.(1) Cererea de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionãrii se depune la registrul comerţului de pe lângã tribunalul din judeţul în care solicitantul îşi stabileşte sediul profesional.
(2) Cererea de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionãrii va fi însoţitã de documentaţia prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta ordonanţã de urgenţã.
Anexã
1. Documentaţia de susţinere a cererii de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionãrii PFA
1.1. Carte de identitate sau paşaport - fotocopie certificatã olograf de cãtre titular privind conformitatea cu originalul
1.2. Document care sã ateste drepturile de folosinţã asupra sediului profesional, precum contract de închiriere, comodat, certificat de moştenitor, contract de vânzare-cumpãrare, declaraţie de luare în spaţiu sau orice alt act juridic care conferã dreptul de folosinţã etc. - copie legalizatã
1.3. Declaraţie pe propria rãspundere care sã ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevãzute de legislaţia specialã din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii
1.4. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestã pregãtirea profesionalã, dacã aceasta este cerutã, potrivit unor prevederi legale speciale
1.5.Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestã experienţa profesionalã, dacã este cazul."

Întrebări similare