| Mega30 a întrebat:

Buna TPU. O sa mai spun aceasta intrebare o singura data, pentru ca cele doua incercari trecute au fost spamate de niste oameni ignoranti care nu stiu cum functioneaza lumea.

Am 13 ani, si sunt programator. Sunt programator de 3 ani, si am multa experienta facand aplicatii.
Am si diabet, si asta NU INSEAMNA ca "sunt gras" sau ca mananc prea multe dulciuri. Am mai putine kilograme decat ar trebui sa am pentru varsta mea, mananc sanatos, si doctorii spun ca diabetul meu a fost declansat de la stres.

Si eu intreb asa:
Eu doresc sa fac o aplicatie pentru oamenii cu diabet, iar costul publicarii acestei aplicatii este de 300 de lei (pentru app store, google play, si mai multe magazine)
Eu pot incepe acum sa o fac, dar nu pot sa o public fara aceasta suma, iar mama doreste sa fac eu rost de acesti bani. Fara alte lucruri.

INTREBARE: Este LEGAL ca mama sa faca un fundraiser online ca sa strang aceasta suma de bani?

Atata intreb, fara alte lucruri de zis. Multumesc.

Răspuns Câştigător
| dullcat a răspuns:

Buna.Eu nu cred ca exista nicio limita legala pentru asa ceva.Mai dai inclusiv peste copii care apeleaza la asta (fiind si un adult in spate, evident) fara nicio problema. O astfel de aplicatie suna foarte bine, sigur ar avea utilitate deci cu atat mai mult trebuie sa incerci. Unii fac fundraiser pentru chestii absolut stupide. laughing Lumea are nevoie de mai multi adolescenti ca tine.

Succes.

12 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

300 de lei este o sumă destul de mică.
De ce ar trebui sa faca mama ta o strangere de fonduri pentru asa sumă?
Legal, se poate face.

| Furnicuta000 a răspuns:

E legal dar de ce vreti sa va complicati asa pentru 300 lei? Chiar nu se gaseste cineva sa va imprumute sau sa economiseasca mama ta la urmatoriul salariu? Daca zici ca esti programator inseamna ca stii sa faci ceva util si observ ca esti si foarte destept. Nu te-a platit nimeni pana acum pentru asta?

| Furnicuta000 a răspuns: