Întrebare recomandată | bombita a întrebat:

probabil ca multi dintre voi ati fost mai mult sau mai putin afectati atunci cand cei de la RCS&RDS au eliminat din grila de programe posturile Antena 1 and co. pana acum nu m-a deranjat acel lucru pentru ca nu mi se pareau importante. De ceva timp au scos si Discovery Science, World si altele si din cate am inteles si alte programe asemanatoare vor pati la fel. Intrebarea mea este: pot sa-mi reziliez contractul cu ei fara sa-l platesc (adica sa renunt la serviciile lor fara sa-i despagubesc pe ei pentru ca am desfiintat contractul chiar daca nu a expirat) bazandu-ma pe faptul ca ei au promis un pachet de posturi TV in grila de programe si mai tarziu le-au eliminat fara a mentiona acest lucru inainte de a semna cu ei? Va rog sa-mi raspunda cine se pricepe cu adevarat la astfel de lucruri. Multumesc anticipat.

5 răspunsuri:
| Danut_Popa_1961 a răspuns:

Si eu am fost,, dus,, de ei, in sensul ca mi-au facut o schimbare in timpul contractului.Din fericire imi expira contr.peste 4 luni.In contract exista prevederea ca ei sa aiba dreptul sa inlocuiasca anumite programe.Atata timp cat iti ofera acelasi numar de programe, ca in contract, nu poti face nimic.E o intreaga,, caracatita,, ...Ar trebui boicotati, prin refuzul clientilor de a mai semna cu ei un contract mai,, lung,, de 6 luni.O facem?

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti sa reziliezi contractul motivand ca l-ai incheiat in considerarea posturilor TV transmise de ei la momentul incheierii si ca ei nu au respectat intocmai contractul si enumeri posturile pe care le voiai si care au fost scoase din grila de programe. Cred ca exista prevederi in acest sens in contract.
Citeste atent contractul, exista prevederi privind despagubirea, mai ales daca ai beneficiat de preturi promotionale.
Tu precizeaza in cerere ca soliciti rezilierea fara despagubiri, deoarece ei sunt vinovati de nerespectarea contractului, astfel ca sunt in culpa si, conform unui principiu de drept, nimeni nu poate avea castig de cauza in propria culpa. Succes!

| Anonim1mg a răspuns:

Asa am patit si noi, familia mea.Dar noi de fiecare data sunam la ei, iar ei de vorbeau in sictir. Apoi acum 2 ani am avut 2 saptamani, perioada sarbatorilor de iarna, inchisa cartela.Motivul? Pentru ca nu am platit, cand noi platisem chiar kkla inceputul lunii, apoi ne-au pus sa cumparam cartela din banii nostri. Dupa, care in nenumarate randuri ne-au fost blocate canalele din nou, fara motiv.In scurt timp, insa, dupa toate aceste probleme, noi fiind clienti ai acestei companii de peste 5 ani, ne-am mutat la alta companie de cablu, refuzand total sa mai platim 2 luni de zile.De ce? Pentru ca noi nu mai beneficiam de serviciile lor.Ideea e ca la un moment dat l-au sunat pe tatal meu, care le-a replicat ca noua nimeni nu ne-a platit despagubiri, asa ca nici noi nu vom plati numic. Dupa care dupa 1 luna de la aceasta intamplare, tata a predat decodorul, si uite asa a fost povestea.Ideea e ca tu nu trebuie sa procedezi asa, decat daca ai sunat si ai fost tratat cu indiferenta, dar nu prea recomandam nimanui, mai ales eu, care am incercat sa imi conving inca de la inceput sa plateasca si sa scapam. Apoi, desigur ca poti renunta oricand la serviciile lor, nu inainte de a discuta cu ei. Daca totusi nu ai rezultate poti apela la un mediator, sau chiar mai departe.Succes!

| Wicku a răspuns:

Da,si eu am observat ca au scos programele Discovery...Acum nu mai am ce sa fac la TV, mereu cand ajungeam acasa deschideam TV-ul si dadeam direct pe 10laughing, adica Discovery.Acum au bagat History.Ce porcarie!

| bombita explică:

Multumesc pentru raspunsuri...dar se pare ca oricum o dai n-o nimeresti. este frustrant sa vezi cum esti fraierit pe fata de o campanie care se crede serioasa. Pacat este ca nu e singura care isi pacaleste clientii pentru propriul lor interes. dar se pare ca ei nu se gandesc ca asa sunt mai mult in pierdere.