Am recitit cele scrise și am omis un detaliu, scuzați.
Deci,daca situația sta in felul următor, spuneți-le că o să le scrieți celor de la ANPC in caz de refuzarea returului, iar daca asta nu-i sperie, atunci scrieți-le, explicațile problema și se va rezolva.
Nu trebuie sa va certați cu ei, le explicați că aveți dreptul legal de a da retur produsului in termin de 14 zile și explicați-le, totodată că produsele care fac parte din categoria din care ei zic că fac produselor lor.
Mai mult de atât ordonanța spune, citez
"(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract in afara spaţiilor comerciale, fărăa fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art. 13alin. (3) şi la art. 14."
Da, pe aplicația eMag de la un partener de al lor!
Mi s-a spus că conform OUG 34/2014 au tot dreptul sa refuze produsul!
Da, pai le-am zis de ANPC si mi-au dat numarul solicitării!
Am recitit cele scrise și am omis un detaliu, scuzați.
Deci,daca situația sta in felul următor, spuneți-le că o să le scrieți celor de la ANPC in caz de refuzarea returului, iar daca asta nu-i sperie, atunci scrieți-le, explicațile problema și se va rezolva.
Nu trebuie sa va certați cu ei, le explicați că aveți dreptul legal de a da retur produsului in termin de 14 zile și explicați-le, totodată că produsele care fac parte din categoria din care ei zic că fac produselor lor.
Mai mult de atât ordonanța spune, citez
"(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract in afara spaţiilor comerciale, fărăa fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art. 13alin. (3) şi la art. 14."
Emag are reguli foarte stricte pentru partenerii lor. Daca ei nu accepta retur, luati legatura cu cei de la eMAG (prin tel, mail, Facebook etc) si spuneti ca un partener de-al lor refuza returul si o sa se rezolve
Păi cu ei am discutat de mi-a spus de OUG, am ramas dezamăgit de cel care mi-a preluat cazul la eMAG, mi-a zis genu: ca ei ce sa faca cu un produs desfacut, ca am vazut eu haine si încălțăminte la resigilate? momentan așteptăm răspunsul partenerului dar cu siguranță va fi un răspuns negativ! Nu rămâne decat da fac reclamație la ANPC daca insistă să refuze!
Toate site-urile de incaltaminte accepta retururi si nu de ieri de azi ci de cand lumea. Ori s-a schimbat legea si nu mai sunt obligati sa accepte retururi (si deci profita de asta) ori ai vorbit cu unul care habar n-are
Uite:
"Unele categorii de produse au conditii speciale de retur.
Te rugam sa consulti lista de mai jos si sa tii cont de acestea daca vrei sa returnezi un produs din cele mentionate.
Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele): trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi;"
De pe site-ul lor. Deci unde scrie ca trebuie sa fie ambalajul nedesfacut?
Cumpar online de peste 10 ani, e prima data cand aud asa ceva!
Deci mi-au dat ca respins returul pana termină ei verificarile!
deci o mai mare minciuna nu am auzit in viata mea!
Aa deci tu ai trimis deja produsele inapoi si nu le-au acceptat ca erau desfacute?
Pai nu e vorba de un telefon pe care daca il desigilezi trebuie sa il vinzi automat mai ieftin si sa il bagi la resigilate. O pereche de pantofi e o pereche de pantofi, ea vine in cutie si maxim punga, nu e ca si cum urmatorul care o cumpara o sa-si dea seama ca nu e sigilata. Si oricum de pe orice site cumperi pantofi sau din orice mall iti asumi ca perechea aia probabil a mai fost probata de altcineva.
Dar astea sunt regulile lor, nu prea ai ce sa faci. Doar sa insisti cu mesajele si telefoanele si sa ii ameninti cu plangere la anpc
Păi da, asta o să cam fac!
Regulile sunt ale lor dar asta nu înseamnă că sunt si legale, legile sunt făcute de stat, nu de ei! ei încearcă să vadă dacă ține!
Probabil o să mă tină maxim 12 zile si până la urmă o să îmi ramburseze banii ca nu prea au încotro!
Conform legii, cel mult îmi pot oprii din bani pentru ambalajul deteriorat, acele bucăți rupte din carton din cauza scotch-ului!
Cat despre adidasi la secțiunea "igiena personala" asta deja din punctul meu de vedere e o exagerare pentru a pacali oamenii, te trimite repede la regulamentul lor intern si care e slab de inger, cedează!
De necrezut, raspunsul primit de eMag de la firma partenera:
Hei,
Asa cum ti-am promis, sunt aici sa o rezolvam pana la capat.
Ma ocup in continuare de situatia ta si am revenit cu raspuns catre tine de la firma partenera, atasez raspunsul acestora : " Buna,
Ca sa nu se inchida fisa cu incident in timpul in care noi verificam produsul, suntem nevoiti sa o respingem pana se termina verificarea.Voi reveni cu mesaj de deschidere cerere noua dupa ce se verifica produsul. Verificarea poate dura intre 3-12 zile. Este doar o procedura tranzitorie, te rog sa ii transmiti acest lucru clientului.
Mersi,
Alexandra"
Ramanem in contact pe e-mail. Orice mai ai nevoie privind solicitarea ta, astept un reply la acest e-mail.
Numai bine,
Dragomir Cristina
Da-mi adresa!
Iesi in oras, vezi o mamica cu copil cu marimea potrivita si ii dai.
Hai să mă cobor la nivelul tău și să îți răspund! Decât să dau de pomană, mai bine iau copiilor mei 2 perechi de adidași de banii ăștea! Decât să încalț copilul altuia care nu vrea să se ducă la muncă, mai bine mi le încalț pe ale mele care muncesc zilnic! si încă o chestie, pomana se dă cand vrei și simți din suflet că vrei să dai de pomană!
Scuze, se pare ca tu ai nevoie de pomana.
Atât putuși tu să deduci din tot ce ti-am scris eu mai sus? Cred că mai bine spus ar fi sa își facă statul pomană cu tine și să te bage pe la vreo clinică ceva!
Pai sunt deja in clinica de psihiatrie. Avem internet, camasi de forta, de toate.
Adi1987 întreabă: