Nu mai poti face nimic.
Pastrarea bonului in stare buna face parte tot din procedura de retur. Mă indoiesc sa se fi sters bonul daca l-ai avut in portofel.
In portofel l am tinut si doar acolo. Daca nu era asa, nu mi mai bateam capul sa scriu atat
Buna.Aceasta e problema cu bonurile actuale, chiar si daca le tii intr-un plic, frumos, in sertar, tot se sterg dupa un an sau doi.Eu asta am observat si e chiar enervant. Explicatia e ca nu sunt facute din hartie obisnuita ci hartie termica si de aceea nici nu pot fi macar reciclate alaturi de alte tipuri de hartie.
Oricum ar fi, sa tii bonurile in portofel e o idee proasta, fiindca tot le atingi si se freaca de alte hartii, de bani, stergandu-se mult mai repede.Cel mai intelept in astfel de cazuri e sa faci poza, eu asa procedez si sunt mai impacata vizavi de situatiile in care se intampla sa returnez sau sa apelez la garantie.
OPC. Ce trebuia să ii faci bonului? Să-l plastifiezi? Să-l pui într-o ramă?
Astia folosesc hartie din aia de pe care se sterge repede scrisul, nu e vorba ca il atingi ci ca dispare pur si simplu in timp. Eu le faceam putin scandal pe tema asta. Care e magazinul? Daca sa zicem ca de ex e CCC, atunci da-le mesaj pe Facebook, da-le mail, cauta nr de telefon pe site-ul lor si suna la ei. Sigur o sa-ti raspunda cineva si poate se rezolva
Mă gândeam că scrii hârtie igienică
Magazinul e Half Price?, dar cica pot face reclamatie si la CCC, doar ca nu stiu daca ajuta cu ceva reclamatiile. Am facut putina „gura", dar n am rezolvat nimic, am plecat tot cu încălțămintea dupa mine
Nu neaparat reclamatie, mai mult sa fii insistent. Sa stii ca magazinele fizice nu au obligatia sa accepte retur pentru ca se presupune ca tu vezi ce cumperi si se returneaza doar daca ceva e defect, dar ei fac retururi ca sa-si castige clienti. Totusi poti fi putin insistent si poate iti accepta
Toatre imprimantele folosesc acelasi tip de hartie termica si toata lumea stie ca se deterioreaza rapid.
Ca sa beneficiez de garantie trebuie sa-l pastrez minim 2 ani sau 3-4 cu extra garantie.
Tu nu ai reusit sa-l pastrezi intact nici 2 saptamani.
Simplu, mergi la protecția consumatorului și dacă este nevoie la parchet pentru înșelăciune.
Căci, ceea ce fac este înșelăciune. Folosirea unui sistem de retur pe baza unui simplu bon fiscal, iar la tipărirea bonului să se folosească tuș biodegradabil rapid e înșelăciune.
Plus, produsul cumpărat, e posibil ca să nu fie găsit în alt magazin. Dar, cel mai important, de aceea am vorbit despre parchet, în interiorul oricărui magazin există camere de supraveghere video, deci faci plângere penală împotriva magazinului și ceri probarea faptului că ai cumpărat produsul din acel magazin prin proba video cu înregistrarea din ziua când ai cumpărat produsul.
Eu să fi fost în locul tău, individei respective îi spuneam în față: vrei să îmi schimbi produsul sau să mergi la închisoare, căci nu am nevoie de bon să îți demonstrez că l-am cumpărat din acest magazin, sunt înregistrat video când l-am cumpărat!
efspactsy întreabă: