In mod legal ai putea sa-i dai in judecata, dar nu se stie daca poti dovedi ca monitorul era defect la livrarea din magazin sau s-a defectat pe timpul transportului.
Daca nu poti dovedi ramai cu monitorul defect, eventual incearca o reparatie gratuita, fiind in perioada de garantie.
Pai asta urmeaza sa fac. Ei spun ca atata timp cat am bifat optiunea de deschidere colet si nu am dat retur la primire si sa fac PV cu firma de curierat, ei considera ca e vina mea? in fine, nu recomand PC GARAGE si voi spune la toata lumea sa-i ocoleasca, chiar daca gasesc o oferta mai buna la ei, mai bine NU!
Chiar daca ai deschis coletul, probabil n-ai verificat cum functioneaza.
Din pacate ei sunt acoperiti de norme
Nu am nicio idee daca te poti adresa sau nu ANPC-ului in acest caz, dar poti intreba atat telefonic cat si la sediu daca ai timpul necesar
aceasta este politica lor
https://www.pcgarage.ro/info/returnare-si-garantii/politica-de-returnare/
am spus cu mult timp inainte ca pcgarage nu sunt seriosi si nici cel.ro nu sunt (desi de la acestia mai cumpar rar, ocazional), la modul general cand vine vorba de garantii/retururi nu doar in cazul tau particular, cel.ro si pcgarage cam sunt de ocolit!
Da, din pacate am aflat si eu acum, au un stil foarte "dragut" de a pasa responsabilitatea pe seama clientului.
Nu ar strica sa dai un email si celor de la anpc sau sa mergi in persoana poate stiu ei ceva ce nu stim noi referitor la persoana juridica
pacat ca pierzi un monitor, dar sa le uram multa bafta si faliment rapid!
din cate stiu pcGarage este cumparat de EMAG, deci daca faci rost de andresa de email a CEO-ului eMAG cred ca nu le va fi foarte bine chiar daca au sau nu dreptate!
mergi si pe aceasta filiera a eMAG
macar nu-i lasa in pace, sa afle lumea cine sunt ei!
anonim_4396 întreabă:
Anonymus314 întreabă: