1.In primul rand trebuie sa va adresati la cei de la RCS-RDS si sa solicitati anularea pe cale amiabila a contractului, invocand ca mama ta n-a fost in deplinatatea facultatilor mentale la incheierea acestuia, bineinteles daca aveti un act medical in acest sens.
2. Cereti persoanei care a luat telefoanele si abonamentele sa plateasca pentru serviciile de care a beneficiat pana acum. Daca nu vrea sa plateasca puteti sa-i faceti plangere penala pentru inselaciune, daca aveti dovezi in sensul celor aratate in intrebare.
Daca mama este intr-adevar bolnava cu capul si ai un act in acest sens insemna ca are un insotitor. Insotitorul cu contractul si certificatul de handicap sa se adreseze protectiei consumatorului si ei va ajuta negresit. Iar asta cat mai urgent posibil. Succes
Cei cu grad de handicap mediu(gr.III) nu au dreptul la insotitor! Mai mult, in preocuparile protectiei consumatorului nu intra actele de inselaciune!
Nu are insotitor, nu cred ca pentru ia trebuie insotitor legal zic nu e cazu
Politia a zis ca numa daca i dau in judecata ca ei nau ce face si avocatul a zis ca is cheltuieli mari si mai bine sa platesc ab e de 34 le
i pentru rate la telefoane un an si mai 34 lei 2 ani pentru telefonie
Cunosc pe cineva care a apelat la protectia consumatorului si ei au indrumat-o ce sa faca. Contractul poate inceta oricand, nu va luati de clauza de 1 sau 2 ani. Mergeti la protectia consumatorului si va sfatuesc ce sa faceti. Cei ce au facut contractul pot fi acuzati de abuz de incredere etc.