| claudyupkz a întrebat:

Am trimis un Allview x2 Soul in service-ul depanero.Acestia au stat cu reparatia pana la limita termenului in care poate fi tinut un produs ca sa nu incalce legea(15 zile),pe cerere am spus clar ca problema este cu bateria sau incarcatorul, deoarece telefonul incarca ft greu(in aproximativ 7ore de la 10 la 99%).Ei mi-au inlocui soft-ul, inloc de kitkat mi-au pus 4.2 si au crezut ca problema e rezolvata.Mi l-au trimis acasa si aia a fost.Am asteptat pana la 20% sa-l bag la incarcat si surpriza..., aceeasi problema. Vreau sa stiu de la voi in ce masura pot face plangere la opc si ce masuri s-ar lua daca as face.Va multumesc anticipat,va rog sa nu raspundeti in necunostinta de cauza, dau funda!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Inainte de a face reclamatie du-l iarasi la service. Poti sa le spui ca daca nu-ti rezolva problema o sa-i reclami la protectia consumatorilor.

1 răspuns:
| ClimateZone a răspuns:

Sau poti sa evti Depanero si sa te duci la esd rom. La depanero lucreaza fostii caminari de la cresa nr. 3 din Pantelimon