Din ce spui debransarea a fost facur doar de presedintele asociatiei, fara a exista o hotarare a adunarii generale.
Situatia expusa poate fi remediata in 3 moduri:
1.Adunarea generala a Asociatiei de proprietari hotaraste rebransarea si obliga presedintele sa faca demersurile necesare, fixandu-i un termen pentru aceasta.
2. Daca presedintele nu se conformeaza atunci poate fi schimbat de catre Adunarea generala si noul presedinte sa fie insarcinat cu obtinerea rebransarii.
3.Presedintele poate fi dat in judecata, ca sa fie obligat prin hotarare judecatoreasca sa obtina rebransarea.
Anexa la ce spune Ioandelasal (care are dreptate si se pricepe la chestii juridice): rebransarea se poate face pe cheltuiala presedintelui de bloc si a adminstratorului asociatiei daca ceri in instanta. Presupun ca vor fi niste cheltuieli de rebransare! Banii platiti in avans pot fi pusi la fondul de rulment, fondul de reparatii sau scazuti din lista de plata lunara.