| Andreea_Bîndar_1994 a întrebat:


De 3 ani sunt studenta la zi la Facultate Inginerie Chimica Politehnica, Bucuresti. Si din decembrie 2017 sunt eleva la zi Scoala Postliceala sanitara Regina Maria Buzau, fiind in paralel si la facultate. In primul semestru al acestui an nu am dat examenele din cauza faptului ca au intervenit alte probleme. M-am casatorit curand sunt insarcinata, urmand ca la sfarsitul verii sa nasc. Va rog respectuos sa imi spuneti ce documente trebuie sa aduc si de la ce institutie scolara sau universitara pentru a primi indemnizatia de crestere copil. Mentionez ca locuiesc in Buzau si imi voi continua studiile. Exista posibilitatea sa nu-mi acorde indemnizatie deoarexe nu am fost la cursuri sem 2? Sunt in continuare studenta si imi dau examenele in sesiune..insa va rog sa imi spuneti ce pot face pentru a primi indemnizatie...am continuat la postliceala la zi si pot aduce dovada de la ambele. Va multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti duce adeverinta de la oricare dintre cele doua, avand in vedere prevederile OUG 111/2010, cu md. si compl. ulterioare, citez:
"(5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
m)frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua şansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenţă ori de master, precum şi ale învăţământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în ţară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educaţiei Naţionale, cu excepţia situaţiei de întrerupere a cursurilor din motive medicale;"

| Andreea_Bîndar_1994 explică (pentru Ioandelasal):

Mulțumesc. Însă dacă nu am fost în sem doi la facultate. Nu apare nicăieri ca am întrerupt. Adică sunt studenta la Zi incontinuare teoretic fără o întrerupere specificata. Primesc?

| Andreea_Bîndar_1994 explică (pentru Ioandelasal):

Dar dacă am absentat în sem 2...primesc? Deoarece tot învățământ de zi fără întrerupere este. Nu știu.

| Ioandelasal a răspuns (pentru Andreea_Bîndar_1994):

Ti-am spus ca n-ai nevoie din ambele locuri, poti sa duci doar de la scoala postliceala, daca vei avea cel putin 12 luni acolo pana la nastere.

| Andreea_Bîndar_1994 explică (pentru Ioandelasal):

Asta am înțeles. Însă am specificat ca postliceala am început. O în decembrie si eu nasc la vara. Deci sunt doar 9 luni. Întrebarea mea era dacă aduc de la facultate în condițiile în care am absentat un semestru. Dar nu e întrerupt. Pe profilul meu arata ca sunt activa. Mi se ia în considerare?

| Ioandelasal a răspuns (pentru Andreea_Bîndar_1994):

Da, se va lua in considerare.

5 răspunsuri: