Esti sigur ca n-ai inteles gresit faza cu absenta? Poate iti pune doar data, sau nota 2. Vorbesti cu dirigintele daca te afli la scoala si ai primit absenta, se motiveaza repede, nu-i asa grav daca esti acolo.
Mulțumesc pentru răspuns!
Am uitat sa menționez ca sunt student în facultate. Profesorul a fost cât se poate de clar când a zis ca pune absent, spunând ca daca vrem, sa recuperam în alta zi. Problema este ca eu, ca student, nu am timp nelimitat sa pot merge oricând la facultate, atât timp cât am de mers și la munca si da, sunt conștient ca este total treaba mea ca merg la munca, dar ideea este ca nu poate cineva sa se joace cu timpul altei persoane asa, de drag. Tocmai de asta vreau sa găsesc daca este posibil sa fie sancționat prin lege pentru chestia asta. Mai sunt și alți profesori care procedează la fel și nu este ok.
Părerea mea este ca s-a adoptat procedura asta de 2 lei strict pentru bani, având în vedere ca recuperarea este obligatorie și se și plătește.
Nu, nu ai uitat sa mentionezi, doar ala e dus, era evident ca esti la facultate, inainte de facultate nu trebuie sa predai nici un laborator, nu exista seminare, etc.
totusi, cred ca ar trebui sa cauti in dictionar cuvantul "facultate", inseamna ca prezenta e facultativa, adica, ne-necesara
totusi, din cate am inteles la unele facultati, laboratoarele sunt obligatorii, moment in care daca te duci la un laborator din care nu intelegi nimic se numeste ca te duci degeaba, iar daca nu il predai la timp, mai bine iti pune absenta decat sa iti taie ca nu ai facut deloc laboratorul