Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 18 Noiembrie 2024 sunt:
Astăzi, s- a întâmplat un lucru pe care efectiv nu pot să trec. Atât din punct de vedere psihic, cât și din alte puncte de vedere... Sunt elev, la un anume liceu. Iar după cum spuneam, am...? (mai mult)
Daca sunt gasite plosnite intr-o canapea a unui apartament reamenajat, in timpul in care chiriasul locuieste inca acolo, cine suporta cheltuielile unei eventuale dezinsectii?
Salutare, am auzit ca dupa ce cumperi un apartament/vinzi un apartament, trebuie sa platesti un comision la notar, acela este 1- 3%. Stiti un Notar ieftin in Bucuresti? sau cum ma documentez si ce...? (mai mult)
Bună ziua, tuturor! Știe cineva dacă pot sa îmi schimb buletinul pe aceeași adresa, in condițiile în care proprietarii casei sunt decedați și nu s- a făcut succesiunea? Ori trebuie neapărat...? (mai mult)
Buna TPU, am si eu o dilema. Am inchiriat o camera intr- un apartament de doua camere unui student la mijlocul lunii septembrie pana in luna iulie, acum el mi- a zis ca in jurul datei de 20 decembrie...? (mai mult)
Se poate solicita ca o petiție / reclamație sa nu mai fie solutionată/să nu se mai ofere un răspuns dacă aceasta ( petiția/reclamația ) a fost depusă autorităților? ( primărie sau alte instituții)....? (mai mult)
Salut am o intrebare oare ca sa devin pompier fara bac unde ar trebui sa depun dosarul sau ce trebuie sa fac sa ma inscriu dar cu incadrare directa si cat ar fi salariul oare?
Bună ziua Rog ajtor Am o vecina care hraneste pisicile fără stăpân din cartier sub geamul meu, aruncand resturi alimentare și bubițe de la etaj, eu locuind la parter și ea la et 3. Îmi provoacă...? (mai mult)
Buna! Sunt angajata part- time in weekenduri, pe o perioada determinata. Contractul meu expira pe data de 25 noiembrie, dar eu doresc sa imi aplic demisia din motive personale. Mie mi se aplica preavizul...? (mai mult)