In anii precendenti programul a fost in luna aprilie asa ca probabil si anul asta va fi tot in luna aprilie.
Depunerea dosarelor la secretariatele facultăţilor se face în perioada 1-21 aprilie 2012, dată la care vor fi înaintate spre analiză către Comisia instituită prin decizie a rectorului.
Actele necesare pentru întocmirea dosarului în vederea achiziţionării unui calculator:
Adeverinţă de salar – brut sau (după caz) cupoane de pensie.
Adeverinţă cu veniturile agricole.
Ancheta socială (pentru cei din mediul rural).
Declaraţia părinţilor în faţa notarului că nu au alte venituri(firme, dividende) şi că au posibilitatea de a achita diferenta de bani.
Sentinţa de divorţ (dacă este cazul).
Adeverinţă de elev sau student de la fraţi / surori.
Copii şi originale (pentru conformitate) ale cărţilor de identitate sau certificatelor de naştere pentru toţi membrii familiei.
Copie după certificat de deces (dacă este cazul).
Venitul pe membru de familie să nu depăşească 150 lei brut.
Beneficiari ai acestui ajutor pot fi studenţi în vărstă de până la 26 ani.
O zi buna.