| mudavu55 a întrebat:

Cand se va pune de acord ministrul mediului cu ceilalti guvernanti sa dea o solutie favorabila celor sarmani, privind taxa de poluare auto? spuneau in campanie ca vor face si vor drege... n-au reusit intr-o luna sa-si imparta ciolanul! Multumesc!

Răspuns Câştigător
| LuS[z] a răspuns:

aici nu e problema cand se vor pune de acord...se fac multe aranjamente iar taxa auto e un alt mod de a manca banii poporului asa ca noi nu putem sa facem altceva decat sa ne uitam cum ne distrug tara.

3 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Vreau doar sa spun ceva: eu nu sunt implicata in problema asta, dar mi se pare o exagerare sa spui ca ar fi o solutie favorabila celor sarmani. Cei care circula cu autobuzul si poate nici nu se vor gandi toata viata lor la a avea o amsina ce sa mai zica?

| mariusres a răspuns:

Poti sa-ti iei adio de la promisiunile electorale. visteria tarii e goala, abia mai sunt bani pentru profesori, medici, autostrazi si tu vrei rable second-hand gratis? poate e momentul cel mai bun sa se trezeasa romanii si sa munceasca. gata cersitul! gata distractia.

| danasang a răspuns:

Sunt mai multe solutii. una dintre ele e sa" vinzi" masina unei persoane cu handicap grav sau accentuat, dar in acest caz e nevoie de apostila RAR-ului pentru a confirma modificarile facute, astfel incat masina sa fie adaptata handicapului persoanei respective. alta solutie- s-o " vinzi in Bulgaria, dar e cam...ciudata solutia asta. nu stii peste cine dai, s-ar putea ca sa-ti pierzi masina cu ocazia asta. sau...sa astepti. UE preseaza Romania pentru a da un verdict in problema asta, asa ca nu mai poate dura mult, indiferent de promisiuni sau ne/promisiuni. oricum, ceea ce se intampla in Ro in momentul asta e discriminatoriu. masinile real poluante, dar gata inmatriculate, sunt lasate in pace.
si as vrea sa raspund celor care au "raspuns" pana acum:
1. o "rabla" second hand polueaza mai putin decat o rabla autohtona, made in Romania, din anii '80, de ex. aveti idee cate dacii antice circula in Ro, fara sa le masoare cineva gradul de poluare?
2. nimeni nu cerseste nimic. fiecare si-a facut propriile socoteli atunci cand si-a cumparat o masina. daca imi cumparam o dacie din 1980, dar inmatriculata, cu doar 10/15 mil, eram in regula. am vrut o masina mai buna, mai noua, si mi-am permis un anumit pret, am luat in calcul o anumita taxa(pe care eram pregatita s-o platesc)...nu mi-a dat nimeni masina gratis, second fie ea, din afara fie ea. nu e vina mea, ci salariul mediu pe economie ca nu-mi permit un logan nou, dar necesitatile familiei impun detinerea unei masini care sa-mi asigure independenta transportului.
3. cei care circula cu autobuzul si nu s-au gandit sa aiba vreo masina... ce sa spun?! nu e vina celorlati ca se intampla asta, dar cum in Ro functioneaza in continuare principiul" sa moara si capra vecinului..."...

Întrebări similare