| mudavu55 a întrebat:

Cand se va pune de acord ministrul mediului cu ceilalti guvernanti sa dea o solutie favorabila celor sarmani, privind taxa de poluare auto? spuneau in campanie ca vor face si vor drege... n-au reusit intr-o luna sa-si imparta ciolanul! Multumesc!

Răspuns Câştigător
| LuS[z] a răspuns:

aici nu e problema cand se vor pune de acord...se fac multe aranjamente iar taxa auto e un alt mod de a manca banii poporului asa ca noi nu putem sa facem altceva decat sa ne uitam cum ne distrug tara.

3 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Vreau doar sa spun ceva: eu nu sunt implicata in problema asta, dar mi se pare o exagerare sa spui ca ar fi o solutie favorabila celor sarmani. Cei care circula cu autobuzul si poate nici nu se vor gandi toata viata lor la a avea o amsina ce sa mai zica?

| mariusres a răspuns:

Poti sa-ti iei adio de la promisiunile electorale. visteria tarii e goala, abia mai sunt bani pentru profesori, medici, autostrazi si tu vrei rable second-hand gratis? poate e momentul cel mai bun sa se trezeasa romanii si sa munceasca. gata cersitul! gata distractia.

| danasang a răspuns:

Sunt mai multe solutii. una dintre ele e sa" vinzi" masina unei persoane cu handicap grav sau accentuat, dar in acest caz e nevoie de apostila RAR-ului pentru a confirma modificarile facute, astfel incat masina sa fie adaptata handicapului persoanei respective. alta solutie- s-o " vinzi in Bulgaria, dar e cam...ciudata solutia asta. nu stii peste cine dai, s-ar putea ca sa-ti pierzi masina cu ocazia asta. sau...sa astepti. UE preseaza Romania pentru a da un verdict in problema asta, asa ca nu mai poate dura mult, indiferent de promisiuni sau ne/promisiuni. oricum, ceea ce se intampla in Ro in momentul asta e discriminatoriu. masinile real poluante, dar gata inmatriculate, sunt lasate in pace.
si as vrea sa raspund celor care au "raspuns" pana acum: