Acum mai conteaza? daca era 4-5 lei mai ziceam dar pentru 2 lei, ori si cum nu se schimba situatia, toti fura
0.73€ cu cardul si 1, 70€ in metalic. Autobuzele sant moderne si mare parte din ele hibride https://goo.gl/images/EUxTEZ
Aici in stuttgart este 1, 4eur(6, 5lei) 3 statii, si 2, 5eur(11, 7lei) pana unde vrei tu.
Normal ar trebui sa cost 1 leu, eu am platit 5 lei la un autobuz cu care am mers la cineva la tara si distanta era 22km
In Bucuresti costa 1, 30 lei pe linii urbane si 1, 50 lei pe linii preorasenesti. Cum sunt conditiile? Cam de rahat dar am vazut si autobuze care iti dau impresia ca la urmatoarea curba se dezmembreaza, asa ca, din punctul asta de vedere nu ma plang. Cel mai naspa moment e sa calatoresti vara cu ratb-ul care nu are aer conditionat.
Pentru a avea conitii, ai nevoie de un parc auto modern, costisitor.
Avand in vedere durata medie de functionare de 5-10 ani si costul de 250-500 mii euro, este explicabil daca biletele sunt mai costisitoare, mai ales daca primaria localitatii nu are suficient bani pentru subventionare.
Pentru a avea bani de subventionare trebuie sa ai si economie care sa produca banii.
Dar, pana ce se fura banii publici la nivel de miliarde de euro anual, nu va faceti iluzii, cu bilete ieftine pentro oameni cu salarii mici.
Pentru a avea calitate si conditii ca in occident, trebuie sa ai si salarii, si preturi, si politicieni asemanatori.
Tot 2 lei este si la Craiova doar ca pe traseul 2b autobuzele sunt destul de invechite si nici 2 lei nu ar merita.
AvalohAlyn întreabă:
Aihao19 întreabă: