| EmaS a întrebat:

Ce parere aveti ca Parlamentul Romaniei a modificat Codul Penal dorind o afiliere la legislatia Europeana unde incestul e ceva normal, care promoveaza casatoriile intre persoane de acelasi sex, care liberalizeaza prostitutia si drogurile?

Răspuns Câştigător
| fllu07 a răspuns:

Pai, cam ramai fara cuvite. se vede clar, tot mai mult, Influenta lui Satan Diavolul care guverneaza lumea, si care evident, face ce stie el cel mai bine: inseala intregul pamant locuit (Apocalipsa 12:9)
pe masura ce lumea merge incet dar sigur spre sfarsiul care este prezis in Biblie, astfel de lucruri nu trebuie sa ne mire. o sa devina ceva normal. asa cum in urma cu 50 de ani era ceva inadimisibil sa faci sex in afara castoriei, si acum a devenit ceva normal, asa se va intampla si cu lucrurile astea... incet incet devin normale. cum am spus, influenta demonica.

| EmaS explică (pentru fllu07):

Ai dreptate, nu trebuie sa ne mai mire nimic, dar ma tem ca într-o zi, noi, normalii vom intra in ilegalitate!

| fllu07 a răspuns (pentru EmaS):

Martorii lui Iehova au fost in ilegalitate si au suferit batai, de vai mama lor, incepand de dupa primul razboi mondial, Martorii au fost maltratati, infometati, pentru ca au vrut pace, adica au fost neutrii d.p.d.v politic, si pentru faptul ca nu s-au implicat in vreun razboi, in armata, mai degraba au preferat sa moara, si chiar si in Romania in perioada comunista, desi ceausescu declara sus si tare ca respecta libertatea de constinta, ii inchidea pe martori pe banda rulanta, si tata o facut 2 ani de inchisoare. pentru ca nu sa prezentat la ordinul de incorporare. si eu sunt cel mai mandru, ca Martorii sunt singurii care nu au facut compromis, adica in fata pedepsei capitale, nu au dat inapoi, nici din inchisoare, nu au renuntat la credinta (desi zilnic, li se spunea ca printr-o singura semnatura pot iesi, primesc si masina si casa).
sa nu mai zic de Martorii din fosta Uniune Sovietica, care in anii 50 au fost deportati in Siberia, la temperaturi cu mult sub 0 GRADE. dar martorii au supravietuit si au format noi grupuri (biserici, congregatii) in siberia, astfel Guvernul rus a contribit la ducerea vestii bune despre regatul lui Dumnezeu pana in cele mai indepartate parti ale pamantului laughing
in curand Martorii vor fi iar in ilegalitate, si din nou, vor fi SINGURII care nu vor face compromis.

| EmaS explică (pentru fllu07):

Da,dar au fost si penticostali, baptisti chiar si ortodocsi care au suferit darorita convingerilor religioase.

| fllu07 a răspuns (pentru EmaS):

Da, dar au facut compromis. adica au acceptat ca in publicatiile lor sa fie publicat pe prima pagina "discursul celui mai iubit fiu al poporului" s-au dus la vot, au facut armata, la intrunirile lor mereu era prezenta securitatea. atunci ce crestini is aia care se implica in lumea asta, care o sustin?

| EmaS explică (pentru fllu07):

Dumnezeu ne spune sa ne supunem Legilor tarii atat cat ele nu ne afecteaza relatia noastracu El.Nu vad nimic rau sa faci armata.

| fllu07 a răspuns (pentru EmaS):

Pai Isus a spus sa ne iubim dusamnii, nu sa ii omoram.
Isus nu sa implicat in politica Ioan 6:15
in armata, ce inveti? sa ucizi. daca barbatul tau ar face armata, si doamne feresete, ar porni un razboi, ar fi recrutat, si fratii tai din alta tara, (inamicii, sa spunem) s-ar numara printre cei care lupta pentru tara lor, impotriva romaniei, sotul tau, ar trage in ei? sunt dusmanii romaniei fratii tai de credinta, dar... sunt si fratii tai. ce face? nu se mai supune statului roman de a ucide dusmanii? vezi? pacea nu se obtine prin sange, nu poti spune ca vrei pace si mergi la razboi. crestinii adevarati sustin Regatul lui Dumnezeu condus de Isus Cristos, ca fiind singura rezolvare a problemelor.

107 răspunsuri:
| IMC90 a răspuns:

O parere foarte buna. In sfarsist ne civilizam si noi. n pustani nevinovati au facut puscarie pentru cateva grame...

| EmaS explică (pentru IMC90):

Pai de la cateva grame vin celelalte nenorociri! Depinde ce intelegi tu prin bine: destrabalare, divorturi, dependente?

| IMC90 a răspuns (pentru EmaS):

''Pai de la cateva grame vin celelalte nenorociri!''
Care celelalte nenorociri? Alcoolul si cofeina sunt tot droguri... Nu am vazut niciodata un consumator de marijuana violent, in schimb am vazut n cazuri la sate in care un individ aflat in stare de ebrietate, a violat pe matuse-sa, pe sor-sa si o capra, apoi a luat sapa si i-a dat in cap lu Vasile iar ulterior s-a sinucis sarind in putul din gradina...
Nu cunosti adevarul!

| IMC90 a răspuns (pentru EmaS):

Prin bine, inteleg o situatie economica si materiala mult mai buna, infrastructura net superioara, mai multe posibilitati si o viata mai usoara. Intr-un cuvant, prosperitate.

| Dumnezău a răspuns:

Drogurile - cele usoare - si prostitutia ar trebui legalizate.Chit ca prezinta,prima,urme de comoditate si "himereala", cum o numesc eu, iar a doua, comoditate financiara prin obtinere de foloase materiale in cel mai simplu mod posibil vreodata, ar fi benefica o asemenea masura.Gandeste-te doar cati bani s-ar strange! Eu zic ca pe putin 5 miliarde, daca s-ar pune chiar statul sa reglementeze, prin minister, consumul de droguri, facut intr-un mod responsabil.Sa nu ne ascundem dupa deget,sa nu fim ipocriti,si, mai presus de toate, sa nu pozam in moralizatori de carton! Consumul de droguri si prostitutia sunt doua detalii ale modernitatii de care n-avem cum sa scapam, mai ales ca prostitutia se intinde pe un interval mult, mult mai indelungat.Ca le interzicem,ca le permitem,ele vor continua sa existe. Fata de incest,cred ca stii ce parere am. Daca nu,imi mentin parerea si il condamn cu vehementa,e penibil,e o prelungire a slabiciunii si instabilitatii mentale, chiar daca e facut cu "consimtamant", cum s-ar spune. Unde se termina curiozitatea si plictiseala, si unde incepe degradarea groteasca si mai puternica decat acum a naturii umane?

Iar pentru casatoriile de acelasi sex si nu numai, eu propun un test de penibilitate.Si pentru heterosexuali.As interzice atat casatoria homosexualilor ce se imbraca in toate culorile spectrului si-si hlizesc "fasolea" constant,care o ard ultra-fericiti,cat si a cuplurilor heterosexuale ce o dau in dulcegarii gen iepuras,ursulet etc. etc. N-ai ce-mi face,nu-mi plac oamenii fericiti si aia care fac mare caz din cel mai inutil si redundant eveniment din viata omului, casatoria.

Apropo, nu s-a modificat, nu se va modifica la noi in urmatorii ani buni asa ceva, incat sa fie trecuta o asemenea lege.Totusi,ar trebui sparta problema in mai multe,prostitutia si drogurile legalizate,incestul,incriminat si ostracizat, ca pana acum, iar penibililor, indiferent de orientare, sa le fie interzisa casatoria si dreptul de a procreea/adopta.

| IMINENT a răspuns (pentru Dumnezău):

Hahahhahhahah
Las ca ajungi tu la conducere prin 2034 si schimbi legile.
Daca te voteaza astia laughing

| PredatoR a răspuns:

Prostitutia sa o legalizeze, sunt de acord. Fiind nelegalizata, prostituatele isi asuma niste riscuri... sa nu fie batute si cu banii luati, sa nu se duca cu unu si sa mai vine 7 etc. Asa daca este legala au si ele niste drepturi. Daca vor sa o practice oricum o vor prcatica fiind ea si legala si nelegala. Cu homosexualitatea nu sunt de acord, i-as duce in Antarctica si i-as lasa acolo, nu e nimeni obligat sa ii vada pe strada si sa le suporte existenta in oras.

| RAY a răspuns:

Imi dai te rog articolu, nu cred asa ceva

| RAY a răspuns (pentru EmaS):

Incest adica relatie tata -fica, sora -frate? e pacat de acel copil care poate sa se nasca cu malformati
daca sunt relati cu rude mai indepartate nu vad de ce nu ar fi posibile daca se iubesc, desi eu personal nu mas pune cu verisoara, nepoata mea chiar sunt mari ca mine

| EmaS explică (pentru RAY):

Incestul este o legatura sexuala intre rudele de gradul intai: parinti- copii, frati-surori.

| RAY a răspuns (pentru EmaS):

E pacat de acel copil daca se va naste cu o dizabiilitate mintala sau ceva rau

| RAY a răspuns (pentru EmaS):

Da chiar sar culca o sora cu un frate?

| EmaS explică (pentru RAY):

Doamne fereste, nu stiu ce sa spun. Sunt oameni care nu au nici un pic de moralitate. Probabil ca sub infuenta bauturilor alcoolice sau a drogurilor...

| RAY a răspuns (pentru EmaS):

Eu nu inteleg de unde curajul, nebunia asta de a face sex cu soarata si la aia nu-i rusine ca doar realizeaza ca e fratele ei

| Ioandelasal a răspuns (pentru EmaS):

EmaS, scuza-ma ca ti-o spun, dar vorbesti in necunostinta de cauza si te iei dupa niste afirmatii vechi, facute inainte de adoptarea noului Cod penal. Dupa tine se iau si toti cei care comenteaza, tot fara sa stie.
Spre stiinta ta si a lor si noul Cod penal (care nu a intrat inca in vigoare) prevede si pedepseste incestul, citez:
"ART.377.Incestul
Raportul sexual consimţit, sãvârşit între rude în linie directã sau între fraţi şi surori, se pedepseşte cu închisoarea de la un an la 5 ani."
Puteai, inainte de a face postarea, sa verifici. Numai bine!

| EmaS explică (pentru Ioandelasal):

Gand la gand cu bucurie! Chiar doream sa va cer parerea. Totusi, Parlamentul Romaniei a modificat Codul Penal in aceasta directie (inca de acum 6 luni!), si va intra in vigoare din 2013.

| Ioandelasal a răspuns (pentru EmaS):

Nu stiu de unde ai luat tu aceasta informatie. Eu urmaresc procesul legislativ si inca nu am vazut sa fi fost promulgata legea de punere in aplicare a Codului penal din 2009, asa ca nu se stie cand va intra acesta in vigoare si cum va arata in final. Am citit si proiectul legii de punere in aplicare si n-am vazut sa fi fost abrogata infractiunea de incest. Deocamdata Codul penal 2009 prevede incestul, asa cum ti-am citat.

| EmaS explică (pentru Ioandelasal):

Din presa. Nu imi amintesc exact ce ziar era, deoarece eram la coafor si am rasfoit mai multe ziare si reviste. Uite am gasit ceva:Http://www.mediafax.ro/......ti-4046693

| Ioandelasal a răspuns (pentru EmaS):

Ti-am spus ca aceasta stire este anterioara adoptarii Codului penal de catre Parlament (este din martie 2009, vezi data din partea dreapta sus a articolului) si cele expuse acolo nu mai corespund realitatii.

| EmaS explică (pentru Ioandelasal):

Bine, multumesc mult. Chiar imi faceam griji din aceasta cauza.happy

| Ioandelasal a răspuns (pentru EmaS):

Poti fi pe deplin linistita. Acum cateva minute m-am uitat la procesul legislativ de la Camera Deputatilor si am vazut ca legea de punere in aplicare a Codului penal a fost promulgata ieri. Am citi textul trimis spre promulgare si incestul nu a fost abrogat din Codul penal. Va intra in vigoare de la 1 februarie 2014.

| EmaS explică (pentru Ioandelasal):

Of, m-am linistit. Iti multumesc din suflet! Sa ai o seara minunata!

| IMC90 a răspuns (pentru EmaS):

Legat de incest, pe mine ma scarbeste ideea (nu stiu cum cineva ar putea, bleah) Dar, daca sunt si nesanatosi d-astia, nu vad de ce ar fi trasi la raspundere penal, doar sunt amandoi adulti si e corpul lor pana la urma...

| IMC90 a răspuns (pentru Ioandelasal):

@Ioandelasal

Articolele din lege care interzic consumul de droguri usoare, prostitutia si incestul sunt niste idiotenii. D-aia nu mai pot eu ca-s infractiuni (atata vreme cat mie nu mi se pare ca ar putea pune in pericol viata cuiva, sau ar fura banii/bunurile cuiva eu nu le consider infractiuni).
Cat de robot sa fii sa iei de bun tot ce ti se dicteaza de sus?

NU se spune adevarul despre incest, NU se spune adevarul despre drogurile usoare iar autoritatile romane sunt de o incompetenta crasa si de o prostie si mai crasa.
Ce vad eu e ca, tarile care tolereaza prostitutia incestul si drogurile usoare o duc mult mai bine decat Romania, din toate punctele de vedere...

| Ioandelasal a răspuns (pentru IMC90):

1.Indiferent de parerea noastra privind unele reglementari acestea trebuiesc respectate de toti, chiar daca ne plac ori nu. Aproape toate necazurile nostre deriva si sunt din cauza nerespectarii normelor legale si morale.
2.Nu trebuie sa fii robot ci doar un cetatean corect. Atata timp cat stim sa ne cerem drepturile trebuie sa ne asumam si sa ne indeplinim si obligatiile.
3.Nu am o parere mai buna despre unii inalti functionari din conducerea statului sau functionari de la diferite nivele ale administratiei, de altfel nici fata de unii din celelalte puteri ale statului, respectiv legislativa si judecatoreasca. Cu toate acestea si atata timp cat contribuim la alegerea si numirea lor, chiar si indirect, acestia ne reprezinta, cu bune si rele si, in acelasi timp, sunt o oglinda a societatii romanesti de acum.
4. Tarile tolerante la ce spui tu au ajuns aici dupa ce au atins un anumit nivel de trai si civilizatie, la care noi inca visam si nu datorita tolerantei la acestea. Fii sigur ca nici in aceste tari nu a existat, in perioada anterioara si tot timpul, aceasta toleranta.

| IMC90 a răspuns (pentru Ioandelasal):

''4. Tarile tolerante la ce spui tu au ajuns aici dupa ce au atins un anumit nivel de trai si civilizatie, la care noi inca visam si nu datorita tolerantei la acestea. Fii sigur ca nici in aceste tari nu a existat, in perioada anterioara si tot timpul, aceasta toleranta.''

Ma consider un cetatean civilizat si european care are un nivel de trai ridicat, asa ca ma voi comporta ca atare. Daca Romania este o tara care are inca legislatia din epoca de piatra, eu nu am de gand sa ma cobor si s-o respect orbeste...
O fac pe propria raspundere, si sfidez atat autoritatile statului cat si legile tampite cu o placere greu de exprimat in cuvinte rolling on the floor Merit sa fac puscarie, pai ce pana mea laughing

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Aici gresesti enorm! De aia sunt legi ca toti sa respecta si sa nu actioneaza fiecare dupa capul lui.
Si gresesti si atunci cand crezi ca unele tari care o duc bine este din cauza pentru ca tolereaza prostitutia, incestul si drogurile.

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Pai, hai sa facem un mic calcul : Daca legalizam prostitutia si drogurile usoare, distrugem aproximativ 50% din piata neagra a Romaniei, bani care revin la bugetul de stat. Din start, asta inseamna crestere economica.
Incestul nu aduce nimic bun, dar chiar s-asa mi se pare o idiotenie sa scoti incestul in afara legii (poti sa scoti in afara legii incestul neprotejat)
Legile sunt si cretine, nu toate isi au sensul. Eu actionez dupa capul meu, si o duc destul de bine. (nu am omorat pe nimeni, nu am furat, nu am violat, nu am facut nimic care sa afecteze integritatea corporala sau financiara a celor din jur) Nici macar nu lovesc, pentru ca nu sunt violent din fire...
Dar da, voi incalca in continuare legile cretine si da ma doare-n 3 litere ce cred altii despre asta oh go on

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Sa crezi tu! Banii ce ar lua statul in urma legalizarii acestora ar disparea la fel in buzunarul "hotilor legali" la fel cum fac si acum, DAR societatea ar ajunge la un nivel si mai joasa fiind tolerate/ba mai mult - legalizate tot ce este mai rau.
Iar incestul sper din tot sufletul sa se pedepseasca cat mai dur posibil ( indiferent daca se intampla protejat sau nu ) pentru apararea fizica si psihica a posibililor victime, altfel cuvantul familia se va transforma in ceva pervers.

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Tuuuuu, esti Gigiii Becaliii, aparatorul dreptatii, credinteiii si luptatorul luminii rolling on the floor
Tu auzi ce spui? Cum sa se transforme cuvantul familie in ceva pervers? Ce te face sa crezi ca, daca s-ar legaliza incestul, rudele si-ar pune-o intre ele ca sobolanii. Daca vor, o pot face si acum, ca doar proprietatea privata nu poate fi incalcata (deci nimerni nu poate sti ce se intampla in spatele usilor)
Iar asta cu hotii legali imi suna deja a conspiratie. In niciun caz nu vor putea sa fure tot ''profitul'' indiferent daca vor aparea sa nu.

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Nici nu te gandi sa ma compari cu un oier taran din toate punctele de vedere! laughing

Eu am zis ca asa s-ar transforma cuvantul familie in cazul daca incestul nu ar fi ilegal si imoral.

Apropo - Tu stii care este rolul legii? daca nu roaga-l frumos pe @Ioandelasal sa-ti explica.

Cred ca tu tot nu realizezi ce efect ar avea daca se va legaliza prostitutia, drogul, incestul, homosexualitatea etc.

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Pai, eu tocmai asta zic. Sunt legale (sau tolerate) si in ate tari, si vad ca tarile alea n-o duc deloc mai rau ca noi...
Stiu care e rolul legii, din pacate eu sunt o fire mai speciala. Vorba melodiei aleia : i can't be tamed laughing
Nu sunt ca voi restul muritorilorwinking

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Zici "din pacate "? apreciez autocritica laughing
Ca nu esti ca noi muritori este clar vazand poza ta? la avatar - cea de zombi rolling on the floor

Morituri te salutant! tongue

| IMC90 a răspuns (pentru Ioandelasal):

Hmmm, interesant e ca, consumul drogurilor este legal si acum. Nu am gasit nicaieri in legislatie sa se precizeze ca nu ar fi...

Legea 143/2000
Art. 2
(1) Cultivarea, producerea, fabricarea, experimentarea, extragerea, prepararea, transformarea, oferirea, punerea in vanzare, vanzarea, distribuirea, livrarea cu orice titlu, trimiterea, transportul, procurarea, cumpararea, detinerea ori alte operatiuni privind circulatia drogurilor de risc, fara drept, se pedepsesc cu inchisoare de la 3 la 15 ani si interzicerea unor drepturi.

Art. 4
Cultivarea, producerea, fabricarea, experimentarea, extragerea, prepararea, transformarea, cumpararea sau detinerea de droguri pentru consum propriu, fara drept, se pedepseste cu inchisoare de la 2 la 5 ani.

De nicaieri nu reiese ca este ilegal consumul, ci doar posesia in vederea consumuluiwinking Deci, daca ai terminat de fumat jointul, poti sa-i suflii politistului in nas fumu, ca nu are ce sa-ti faca laughing

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Citeste Legea 143/2000.

http://legeaz.net/legea-143-2000/

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Pai, am citit-o. Am publicat chiar si articolele fierbinti. De absolut nicaieri nu reiese faptul ca, consumul este interzis.
E interzisa posesia, nu si consumul!
Cu alte cuvinte, daca ai terminat de fumat un mare cui nu mai ai nimic in posesie si nu esti culpabil happy

| Ioandelasal a răspuns (pentru IMC90):

Asta s-o crezi tu. Drogurile pe care le-ai consumat n-au picat din cer, le-ai produs/cumparat si le-ai detinut. Nu mai era nevoie sa enumere si consumul propriu-zis. De exemplu este similar furtului bunurilor, fara sa fie incrimnate consumul ori vanzarea lor de catre autor.

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Si crezi ca nu se pot depista prin analize de laborator speciale din sange, urina etc. drogurile consumate?
Iar din moment ce este depistat este dovedit ca ai consumat ori prin alta metoda a intrat in organismul tau, asta sa le explici atunci ca de unde? happy

| IMC90 a răspuns (pentru Ioandelasal):

Sa demonstreze ei ca n-au picat din cer! Atata vreme cat nu detin nimic asupra mea, poate am trecut pe langa un camp cu marijuana care ardea
Tare sunt curios cum pot demonstra ca nu este asa laughing Si daca reusesc sa demonstreze ca nu e asa, tare sunt curios cum pot demonstra ca am avut vreodata droguri in posesie. Iti zic din experienta, ca m-au prins fumat de n ori rolling on the floor

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Poate m-a rapit un individ dubios, si mi le-a administrat, apoi a fugit rolling on the floor

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Daca asa ar fi fost cum ca dupa ce ai scapat nu te-ai dus direct la politie sa faci plangere impotriva lui? Deci povestea asta nu tine shame on you

Apropo: Acum esti " fumat "?
Sau mai bine nu imi spune not listening

| Ioandelasal a răspuns (pentru IMC90):

De martori, inregistrari, analize medicale si investigatori sub acoperire sper ca ai auzit si este destul o proba sau doua dintre acestea.

| EmaS explică (pentru IMC90):

Cu ce scop?

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Poate era o fata frumoasa care m-a rapit si m-a drogat si mi-a placut ce mi-a facut apoibatting eyelashes

| IMC90 a răspuns (pentru Ioandelasal):

Pai martorii erau si ei fumati rolling on the floor De unde martori, nu exista asa ceva oh go on
Analize medicale nu m-au pus sa fac, stiau ca nu au cum sa demonstreze ca am avut droguri in posesie indiferent dee rezultat
Investigatii sub acoperire or face, dar nu sunt suficient de prost asa incat sa fac si trafic, asa ca aia e laughing

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

rolling on the floor
Tocmai am venit de la munca, nu am cum sa fiu fumat happy

| IMC90 a răspuns (pentru EmaS):

Cu ce scop ce?

| EmaS explică (pentru IMC90):

Ce vise frumoase auzi sa te rapeasca o fata frumoasa si sa iti mai implineasca si alte fantezii!laughing
Sigur nu ai fumat ceva?!

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Sau poate asta ai visat cand era deja sub influenta drogului :)) dar realitatea poate e alta :

http://i.imgur.com/gJsXT.jpg

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Tocmai? pai scrii cu mine de la ora 15:37 deci esti in timpul tau liber si iti faci de cap big grin

| EmaS explică (pentru evenso):

Ai perfecta dreptate! Numai sa nu faca infarct cand se trezeste!

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Fac 15 minute de la mucna pana acasa cu masina
N-am visat nimic tongue

| IMC90 a răspuns (pentru EmaS):

Eu la politie pot declara absolut orice, apoi e de datoria lor s-o gaseasca pe fata misterioasa (desigur ca n-o vor gasi niciodata) rolling on the floor

| evenso a răspuns (pentru EmaS):

laughing Doamne fereste!
Dar daca el este nemuritor cum zice, atunci nu il va deranja nici macar un infarct laughing

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Apropo de fantezii si vise :
http://i.imgur.com/uJA13.jpg

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

"Mucna "? rolling on the floor
Aici mor de ras, deja ma doare burta de ce bine ma distrez laughing
Tu, sa nu mai spui nimic, orice cuvant se poate folosi impotriva ta! laughing
ufffffffffffffffffffffffff
Esti TOTAL! \dancing

| EmaS explică (pentru IMC90):

A fost doar in visele tale!

| EmaS explică (pentru evenso):

Poi am inteles ca nu prea crede in viata vesnica!

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Arat eu ca si cum as da 2 bani pe politie? laughing

| evenso a răspuns (pentru EmaS):

Nu crede pentru ca STIE! laughing

| EmaS explică (pentru IMC90):

Daca ar fi sa ne luam dupa avatar, cred ca nici nu te-ar mai aresta politia!laughing

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Ca sa dai 2 bani, trebuie sa o ai :P
Si dupa cum arati tare ma indoiesc :D

http://i.imgur.com/mG4ef.jpg

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Esti fata sau baiat?

| EmaS explică (pentru IMC90):

tongue

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Asaaaa, acu m-am prins, tu esti fata care m-a rapit!

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Ai nimerit in proportie de 50 % laughing

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Nu nu, te stiu dupa accent! Ioi, tu esti :-> Mai vreaubatting eyelashes

| evenso a răspuns (pentru IMC90):

Ce-ai mai vrea? happy

| IMC90 a răspuns (pentru evenso):

Sa-ti cant serenade la balcon sub lumina intensa a lunii
http://www.youtube.com/watch?v=eN_jbEVudR4

| anonim_4396 a răspuns (pentru EmaS):

@EmaS, mergem spre haos, ce este de mirat?

http://www.realitati.ro/drumul-spre-dezordine/

| PαtнwαуTσBℓιѕѕ a răspuns:

Doamne ai mila de noi!
E GRAV.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Culmea. Daca zeul tau a zis ca incestul e ok tu ai plecat capul si ai zis "da sefu" dar daca oamenii au zis ca e ok, "oh vai ce indignata sunt, dar cum e posibil asa ceva".

Daca oamenii ar zice "sclavia e ok", la fel incepi sa o arzi indignata dar daca zeul tau permite sclavia "ah, e ok". Si apropo, sclavia inca e permisa de zeul tau.

La fel se aplica si crimelor, violului, furtului si multe altele. Daca zeul tau le permite, pleci capul si zici "da sefu".

Cat despre casatoria intre persoanele de acelasi sex, ce te intereseaza pe tine? Cu ce te deranjeaza pe tine viata altora? Cu ce te afecteaza pe tine?

"Ba chiar nu o sa ma mire daca noi crestinii o sa fim in ilegalitate! "... asta-i pura nesimtire. O arzi iar cu "oh vai, noi crestinii suntem persecutati". Intr-o tara ca Rromania unde uriasa majoritate este crestina, sa zici ineptiile cu ilegalitatea, cu persecutia si altele asemanatoare e ca si cum o clasa plina de elevi dintr-a 12-a ar zice "vai, suntem persecutati de copiii de la gradinita". Afirmatiile de genul acela sunt penibile.

Tu vrei ca altii sa-ti respecte religia si sa-ti permita libertate dar esti pregatita sa "persecuti" si sa "pui in ilegalitate" drepturile altora fara ezitare. Daca vrei ca drepturile tale sa fie respectate si daca vrei ca altii sa nu se bage in viata ta, nu te baga nici tu in a altora.

Daca mai faci o singura afirmatie ca cea de mai sus, de la mine ai ignore. Macar din bun simt, renunta la asemenea afirmatii.

"au suferit datorita convingerilor religioase"... incepi iar sa te lauzi cu 2 goluri date dar uiti ca primesti alte 7 in schimb.

| fllu07 a răspuns (pentru anonim_4396):

"Ba chiar nu o sa ma mire daca noi crestinii o sa fim in ilegalitate! "... asta-i pura nesimtire. O arzi iar cu "oh vai, noi crestinii suntem persecutati". Intr-o tara ca Rromania unde uriasa majoritate este crestina,"
gaia, stii tu: crestini cu numele nu cu fapta. sa fim seriosi.

| EmaS explică (pentru anonim_4396):

Draga Gaia eu stiu ca urasti cu toata fiinta ta tot ceea ce tine de Dumnezeu, insa sunt niste legi morale pe care ar trebui sa le respecti. Nu-i bai, poti sa imi dai ignore, am pierdut eu mult mai multe din pricina credintei.happy

| anonim_4396 a răspuns (pentru fllu07):

Imi place "modestia" din voi crestinii "adevarati".

| anonim_4396 a răspuns (pentru EmaS):

Nu-ti urasc zeul (e imposibil sa urasc ceva ce nu exista), urasc afirmatiile proaste, marea majoritate a ideilor raspandite de cartea voastra si incalcarea drepturilor altora din cauza unor motive absurde.

Dupa cum am zis mai sus, "tu vrei ca altii sa-ti respecte religia si sa-ti permita libertate, sa ti se respecte drepturile dar esti pregatita sa "persecuti" si sa "pui in ilegalitate" drepturile altora fara ezitare. Daca vrei ca drepturile tale sa fie respectate si daca vrei ca altii sa nu se bage in viata ta, nu te baga nici tu in a altora."

Update : - cel mai mult m-a enervat afirmatia ta cu ilegalitatea. Daca nu o ziceai nu-ti lasam nici un comentariu la intrebarea asta.

| fllu07 a răspuns (pentru anonim_4396):

Adica? cu ce ti se pare ca nu sunt modest? asta-i adevarul... si adevarul doare. esti constient de asta, nu?

| EmaS explică (pentru anonim_4396):

Cum ma bag eu in viata altora? Eu doar observ cum lumea merge din rau in mai rau asa cum este scris in Biblie.

| fllu07 a răspuns (pentru anonim_4396):

Dupa cum am zis mai sus, "tu vrei ca altii sa-ti respecte religia si sa-ti permita libertate, sa ti se respecte drepturile dar esti pregatita sa "persecuti" si sa "pui in ilegalitate" drepturile altora fara ezitare. Daca vrei ca drepturile tale sa fie respectate si daca vrei ca altii sa nu se bage in viata ta, nu te baga nici tu in a altora."

fiecare decide pentru el, parerea mea, si daca urasc ceva nu urasc omul ce se drogeaza, sau homosexualii, ci faptele lor.

| anonim_4396 a răspuns (pentru fllu07):

Daca vrei ca drepturile tale sa nu fie puse in ilegalitate si daca vrei sa fie respectate, nu e normal sa nu incerci nici tu sa le pui pe a altora in ilegalitate? Nu e normal sa respecti drepturile altora?

Asa de curiozitate, cu ce te afecteaza pe tine?
Ti-au facut ceva drepturile lor? De ce vrei sa fie ilegale? Ti-au facut ceva persoanele respective?

Cat despre modestie, prin simplul fapt ca ai afirmat ca altii nu sunt crestini adevarati si prin "default" tu esti, dai dovada de "modestie".

* daca ema nu ar fi zis partea cu "ilegalitatea crestinilor" nu as fi lasat nici un comentariu la intrebarea asta.

| anonim_4396 a răspuns (pentru EmaS):

Sigur... si in intreaga istorie, voi crestinii ati fost mereu cei persecutati de altii din cauza religiei voastre. Tot timpul altii s-au bagat in vietile voastre neinvitati si v-au pus in ilegalitate, v-au persecutat, v-au negat drepturile, v-au spus cum e bine si cum nu e bine sa va traiti viata, ce e bine si ce nu e bine sa faceti si cel mai important, v-au fortat sa urmati zeii altora altfel veti fi ucisi sau torturati. Si in prezent se intampla asta nu? Saracii de voi, mereu persecutati de altii.

| EmaS explică (pentru anonim_4396):

Nu am dreptate? Spune tu daca drogurile sau cele enumerate de mine nu iti dau dependenta iti dauneaza sanatatii si iti distrug viata, familia.

| fllu07 a răspuns (pentru anonim_4396):

Dar nu stiu daca ai observat sau nu, dar nu am zis nimic referitor la prostitutie, sau incest, nu condamn pers respective, si nu am nicmic cu ele. dar fie ca iti place sau nu trebuie sa recunosti ca toti cei ce apar la stirile de la 5 de pe pro tv sunt "crestini ortodocsi"
asta ma face sa afirm ca, crestinii adevarti se deosebesc pein fapte, nu prin nume. ii logic nu?
eu n-am nimic cu nimeni, fiecare ii liber sa stea in limba, daca vrea.

| AnonymousMcmxc a răspuns (pentru anonim_4396):

Iti dau eu o teorie halucinanta care o pot dovedii cuvant cu cuvant prin lucruri care se intampla in realitatea care ne incojoara. Aşadar, evreii conduc lumea. Evreii au inventat o carte despre care se spune că este cuvântul domnului, adică biblia. Ea este considerată "fundaţia" creştinismului, iar creştinismul este o unealtă puternică de manipulare a lumii (vă voi arăta şi dovezi, bine înţeles). Deci da, se poate spune că scopul bibliei este acela de a-i face pe evrei să conducă lumea şi după cum vedeţi, aceştia au şi reuşit.Nu Dumnezeu a ales poporul ''Israel,, ca fiind poporul sau.Israelul la ales pe ''Dumnezeu,,. Pentru cine nu stie ce inseamna cu adevarat acest stat si ca scopul acestui stat ''Israel,, este control total asupra omului.Nu traim in ''Democratie,, nu avem dreptul la propria alegere, nu avem exprimare libera.Traim in ''Sclavagism Modern,,. Omul nu are nici un drept.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Vezi tu, e libertatea omului, fiecare face ce vrea cu propria libertate, problema este abuzul de aceste libertati pe care unii le primesc.

Singura libertate lipsita, este cea a unui meteorit si care al naibi, nu vrea sa mai vina odata!

| florinmarius20 a răspuns:

Vremurile fiarelor!

| IMINENT a răspuns:

Si ce te freaca de grija altuia?

| EmaS explică (pentru IMINENT):

Dar pe tine?! Pai pentru ca imi pasa.Pentru ca vad atata durere in jurul meu, oameni decazuti, familii ruinate, copii tristi.

| IMINENT a răspuns (pentru EmaS):

Mie nu-mi pasa de ce face unul in casa lui, atat timp cat nu ma deranjeaza pe mine personal.

| EmaS explică (pentru IMINENT):

Tu ma intelegi gresit. Nu sunt curioasa ce face fiecare in casa lui, ci imi pare rau ca acestia vor suporta consecintele faptelor.

| IMINENT a răspuns (pentru EmaS):

O vor suporta pe umerii lor, nu pe ai tai.

| EmaS explică (pentru IMINENT):

Stiu, dar mie imi pare rau de ei!

| IMINENT a răspuns (pentru EmaS):

Ce concesinte?
Faptul ca doi barbati isi dau la rozeta nu ii afecteaza cu nimic.
Incestu, prostituatia, nu vad cu ce te deranjeaza, daca aia fac asa ceva, o fac pentru ei. Daca sunt prosti si o fac neprotejat, ar fi culmea sa-ti pese de prostie lor.
Droguri sunt si coca-cola, alcoolul baut exagerat, cafeaua, alimentele pline de zahar, sare, grasimi.
Fiecare isi ia doza necesara lui. Daca unu abuzeaza, sa suporte el concesintele, nu vad de ce ai dori sa-ti para rau.

| IMINENT a răspuns:

Ce sparti sunteti laughing

| Serenade a răspuns:

Toate sunt bune in afara de incest, dar oricum nu va trece legea. Cat despre droguri, sunt acord ca cei are sunt dependenti sa primeasca gratuit o doza(ma refer la cei care iau droguri puternice, ca exemplu cei care se drogheaza cu sfantul duh) si astfel traficu de droguri in Romania ar scadea aproape total plus ca vietile acelor oameni nu ar mai fi distruse, iar traficantii nu se mai pot imbogatii de pe urma acelor amarati.

| Ninussu a răspuns:

E pur si simplu tragic. Ne indreptam spre ce e mai rau. Vrem inovatie, evolutie si uite unde ajungem? Uitam de norme, de Dumnezeu si de tot ceea ce ne poate aduce linistea interioara. Grav. Si mai grav e ca nimeni nu poate face nimic, unii se conformeaza, ba chiar ajung sa creada ca e corect, doar pentru ca asa a decis conducerea. straight face

| AnonymousMcmxc a răspuns:

Am studiat foarte mult aceste subiecte si iti pot zice ca te inseli.''Parlamentul Romaniei,, este doar un pion pe o tabla de sah dirijata de ''Adevaratii Conducatori,, care stau in umbra si controleaza parlamentele, informatia si tot ce se intampla in lume.''Parlamentul Romaniei,, nu a luat aceasta hotarare din proprie initiativa, daca au luat-o ca nu am auzit nimic de aceasta hotarare.Alte persoane decid aceste lucruri.Hai sa-ti dau eu o hotarare mai interesanta decat aceasta, despre care nu stiu ''Romanii,, absolut nimic.Citeste atent la ce urmeaza poate intelegi despre ce este vorba in aceasta lume.Masura ''Anti-Libertate,, votata si acceptata de ''Parlamentul Romaniei,, 2011/61/UE: Decizia Comisiei din 31 ianuarie 2011 in temeiul Directivei 95/46/CE a Parlamentului European si a Consiliului privind nivelul de protectie adecvat asigurat de ''Statul Israel,, privind prelucrarea automata a datelor cu caracter personal [notificata cu numarul C(2011) 332] Text cu relevanta pentru SEE.A spus cineva aceasta hotarare luata ''Romanilor,,? Nu trebuie sa aflati aceste lucruri.Mass-Media nu o sa va zica niciodata aceste adevaruri, fluxul informational ii controlat in toatalite, sugestionandu-l pe ''Prostul,, care sta pe canapea pasiv uitandu-se la emisiuni de scandal, stiri, analize politice etc.in modul dorit de ei.Toate datele voastre constand in: numerele de telefoane, conturile bancare, datele de sanatate, familia, deplasarile etc se trimit catre ''Statul Israel,,.''Statul Israel,, este singurul stat din lume care nu s-a impurmutat niciodata la Fmi.De ce credeti ca nu are nimeni curaj sa-i atace ca is constineti ca vor disparea.De ce crezi ca ultimul cuvant in tot ce se intampla in lume il are Cosmisia Trilaterala, Grupul Bilderberg si Familia Rothschild o istorie interzisa pentru oamenii.Aceasta familie a infiintat si au fondat sistemul financiar mondial. Averea lor este de 500 trilioane de dolari.Cu aceasta avere ar putea imbraca si hranii toata planeta.O familie de ''Evreii,, care conduc lumea in felul dorit de ei.Ce isi poate dorii un om care controleaza toti ''Banii,, scopul este controlul absolut total asupra lumii.Aceasta familie au influentat ''Istoria,, in ultimele secole, in felul dorit de ei.Au finantat victoria Ducelui Wellington impotriva lui Napoleon in batalia de la Waterloo.Au finantat ascensiunea nazistilor in al doilea razboi mondial, pentru a justifica aparitia ''Statului Israel,, si pentru a-l face ce este el azi de fapt, un cancer al societatii care controleaza lumea.Ei nu se imprumuta de la ''Fmi,, pentru ca ei controleaza toti banii.Aceasta familie nu apare in totul celor mai bogati din lume pentru ca nu vor, ei controleaza acel top si vor sa ramana in umbra. Testamentul Amschel Mayer de Rothschild findatorul acestei ''Dinastii,,:
Toate posturile importante trebuie să fie ocupate de membri ai familiei şi doar bărbaţii au voie să facă afaceri. Fiul cel mai mare al celui mai mare fiu este şeful familiei.
Pentru ca averea să rămână în familie, membrii trebuie încurajaţi să se căsătorească între ei, fiind acceptate căsătoriile între verişori primari sau secundari.
Amschel a scris în testament: "Niciodată să nu fie făcut un inventariu public, de către tribunale sau oricine altcineva, a averii mele. Interzic publicarea oricărei evaluări a moştenirii mele". Acuma vezi de unde apare aceasta lege cu incestul? Stii de ce nu le controleaza nimeni mostenirea si averea si nu au curaj? Pentu ca vor disparea.Cine a controlat aceste lucruri s-a oprit la 500 de trilioane de dolari din surse, insa averea pare sa fie mult mai mare.Stii de ce 4 oamenii au 85% la suta din averea intregiului Glob? Pentru ca ei conduc lumea.''Dumnezeu,, parca a ales Israelul ca fiind poporul sau? Vezi ce inseamna Israelul ales de ''Dumnezeu,, control total. Putem intra in ''Religie,, si ''Biserica,, aceste forme de control.Stii ce combinatii se fac in spatele ''Altarelor,, si ca scopul este control total.Stii ce personje finanteaza si conduc ''Bisericile,,? Tot aceste persoanje care va vor controlatii si roboteii.Traim in slavagism modern, purtam lesa ca un accesoriu ce ne reprezinta.