Depinde de contractul pe care l-ai avut. Daca scrie ca pot face modificari ale retelei, fara acceptul tau, atunci aveau dreptul sa o faca.
Daca scrie ca trebuie sa fii de acord atunci nu aveau dreptul sa o faca, fara un preaviz.
Poti solicita restituirea banilor pe zilele in care n-ai beneficiat de internet si/sau sa-i reclami la Protectia consumatorului, daca nu au respectat contractul.
Si nu vad de ce ar trebui sa ai modem pentru cablul de fibra optica.
P.S. Nu stiu cum platesti serviciile in avans. Si eu sunt la RCS-RDS si platesc dupa emiterea facturii.
Factura a fost emisa in 7 august si e scadenta in 31. E pentru serviciile oferite in luna august.
Ai vrut sa fii gica-contra si te-ai ars, crezi ca o companie o sa tina in functiunea o retea invechita doar pentru tine?
Ti-au dat sansa sa treci pe reteaua noua si te-au avertizat ca o sa fie oprite serviciile pe reteaua veche...
In legatura cu intrebarea daca au dreptul sa faca asta, raspunsul e "sigur ca da". E reteaua lor, sa n-o modernizeze ca nu le dai voie tu?
Pai ce solutie vrei?
Au venit oamenii aia la tine si te-au anuntat ca nu mai ai servicii daca nu treci pe noua retea, tu i-ai trimis prin mamicile lor doar ca sa fii mai cu mot si acum cauti rezolvari...
Ce rahat vrei sa-ti facem? Crezi ca o sa-ti dea internet pentru ca ai scris aici? NU! Suna la ei, cheama o echipa (pe care-s foarte mari sanse sa o platesti pentru ca nu mai esti in perioada de transfer gratuit) si o sa ai internet!
Si treaba cu "Daca nu esti de partea mea mai bine nu raspunde" e aroganta suprema si pentru asta-ti urez un calduros sugi p(il)ula!
Inca o chestie, am lucrat o perioada exact la upgrade la reteaua Telekom de prin cateva zone din Galati, fix asa faceam si noi cu clientii care nu aveau chef sa-si schimbe firele. Ii anuntam ca nu o sa mai fie in functiune reteaua veche de la data de [...] si plecam. Dupa asta incepeau upgrade-urile contra-cost.
Plus ca eu nu va inteleg, platit acelasi ret si aveti servicii mai buna daca treceti pe fibra, de ce vreti sa stati cu servicii de rahat la acelasi pret?
Omule! N-am fost de acord la inceput. Am stabilit ca ma suna pentru discutarea detaliilor si n-au facut-o.
Ei pot face ce au chef cu reteaua lor, asta scrie si in contract, au obligatia sa te anunte ca client, cand ai semnat contractul ti ai dat acordul in privinta asta
Pai ai zis ca te au avertizat... ce mai vrei?
nu cred ca aveau cum sa pastreze o intreaga infrastructura pentru un singur client
Pai m-au avertizat verbal fara a preciza o data anume. Si apoi ramasese ca ma suna dupa 15 august pentru a vorbi despre asta si a gasi o solutie pentru problema invocata de mine si n-au facut-o.
Citeste ultimul aliniat al postarii mele! Aveam abonamentul platit pe luna in curs.
Ma adresam juristilor. Nu oricine poate raspunde la aceasta intrebare.
Pune intrebare pe un site specializat in avocatura atunci
Daca esti abonat la ei si ei iti spun ca isi schimba modu de operare ori alegi sa il iei pe cel nou oti te muti la alta retea. Daca la toti le schimba nu cred ca poti ramane la cel vechi daca el nu mai functioneaza.Mergi si vorbeste la sediu