NU!
Daca ar avea salarii decente, nu s-ar mai chinui si acasa cu meditatii! E destul de greu, foarte obositor ca dupa ore intregi de predat la scoala sa reiei aceleasi informatii acasa... (la profesor sau elev / dupa caz)
Multi vor spune ca ar trebui sa predea bine la clasa, sa nu mai fie nevoie de meditatii..., dar nu toti elevii sunt atenti la ore, sau nu toti se pot concentra si intelege din clasa, iar altii sunt elevi ai altor profesori care nu predau pe intelesul lor.
Nu toti profesorii fac meditatii! Doar aceeaia care nu se mai ajung cu banii!
Ar trebui sa fie mai bine platiti la scoala, meseria lor e una nobila (pentru cei care si-o exercita cu profesionalism si ale caror rezultate se si vad in succesele elevilor la olimpiade, la examene, la admiteri sau absolviri)
Da, ar trebui fiecare dintre noi sa contribuim.
Dar nu pentru ingosarea randurilor functionarilor publici, ci pentru ridicarea nivelului natiunii!
Dar sa contribuie TOTII, fara exceptie! Nu numai profesorii, medicii, cizmarii, ci si cei care circula cu jeep-uri, locuiesc in palate si "traiesc" din... mai) "nimic "!
Da! Mi se pare normal. Daca eu am o firma...in care muncesc...si platesc impozit la stat...de ce profesorii nu ar plati.cand la urma urmei fac cam acelasi lucru.
Cunosc profesori care isi castiga salarul inzecit din meditatii. E munca lor...nu contest... dar sa contribuie si ei la platirea impozitelor catre stat la fel ca oricare dintre noi
Daca vor fii nevoiti sa plateasca impozit la stat pentru meditatii cu siguranta vor creste pretul pe sedinta, deci, nu ar fi bine sa se impoziteze pentru paritii copiilor care au nevoie de meditatie. Credeti ca impozitarea profesorilor ne va aduce un trai mai bun? cu siguranta nu, vor fii mai multi bani la buget de furat.