| WholeWorldTeam a întrebat:

Cum se formuleaza o plangere la protectia consumatorului?

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Vezi, aici, un model de reclamatie catre Comisariatul de Protectie a Consumatorului :
http://www.avocatnet.ro/......rului.html

7 răspunsuri:
| unprietenaproape a răspuns:

O sesizare sau o reclamatie se face la sediul protectiei consumatorilor care exista in fiecare judet, oras. pe langa adresa pe care o gasesti exista si un nr de tel unde poti suna. trebuie sa exista un motiv intemeiat si va trebui sa demonstrezi ca acel produs e neconform.

| mihai69 a răspuns:

Sau poți să le scrii un e-mail. Intră pe saitul lor și ai acolo toate informațiile. IMPORTANT: în primul rând, trebuie să ai documente (factură, chitanță etc.) că ai achiziționat acel produs / serviciu, și de la cine. Altfel, primești răspuns că, în temeiul legii, cererea ta nu e conformă și nu e luată în considerare. Așadar, dacă ai aruncat bonul, chitanța sau factura, ori nici măcar n-ai primit - adio plângere!

| mgtow a răspuns:

Se poate face online la www.anpc.ro - opc din orasul tau daca are site faci plangere via e-mail sau prin scris la OPC din orasul tau. Cu nume prenume, numar de contact, adresa si motivul plangerii, cui i se adreseaza, etc.

caramela
| caramela a răspuns:

Bunahappy
Nu conteaza cum o faci, conteaza sa poti demonstra ca ai fost inselata si sa ai acel bon prin care justifici produsul reclamat..si crede-ma, cand esti in fata faptului, vorbele vin singure, am trait aceasa experienta pe propria-mi piele, iar daca motivul este bine intemeiat si dovedit, te vor indruma ce trebuie sa faci
O zi bunahappy

| Pachita_Florin_1980 a răspuns:

Buna ziua vreau sa fac o reclamatie catre Cet Arad Termoficare in legatura cu apa caldă am facut 2 sesizari si telefoane aproape in fiecare seara fără rezultat.Am rugamintea dacă ma puteți ajuta. Multumesc frumos.

| Chiriac_Luminita_1973 a răspuns:

Buna ziua, va rig, am ajuns la capatul puterii, sunt in pragul depresiei, am un credit la banca Raiffeisen si am ramad in urma cu o rata si ma suna in fiecare zi, le expluc ca salariul e o data pe luna, ca lyna aceasta am platit, ca nu mai am de unde ca sunt o femeie singura cu 6 copii, ca am facut sute dd sesizari si reclamatii ca am dobanzi abuzive, crescute din burta, comisioane, creditul e in chf, acum sunt exasoerata de telefoanele date cu ameninrari de reprdzentantii de ca colectari, va rig faceti cdva, va multumesc!

| Zmarandache_Claudiu_1986 a răspuns:

O plângere în potriva Orange Romania și fan curier pentru produse care nu le-am ridicat personal care și modificarea abonamentului ca urmare nu am primit nici un produs făcând către ei o sesizare care nu au luat-o în considerare