Vezi, aici, un model de reclamatie catre Comisariatul de Protectie a Consumatorului :
http://www.avocatnet.ro/......rului.html
O sesizare sau o reclamatie se face la sediul protectiei consumatorilor care exista in fiecare judet, oras. pe langa adresa pe care o gasesti exista si un nr de tel unde poti suna. trebuie sa exista un motiv intemeiat si va trebui sa demonstrezi ca acel produs e neconform.
Sau poți să le scrii un e-mail. Intră pe saitul lor și ai acolo toate informațiile. IMPORTANT: în primul rând, trebuie să ai documente (factură, chitanță etc.) că ai achiziționat acel produs / serviciu, și de la cine. Altfel, primești răspuns că, în temeiul legii, cererea ta nu e conformă și nu e luată în considerare. Așadar, dacă ai aruncat bonul, chitanța sau factura, ori nici măcar n-ai primit - adio plângere!
Se poate face online la www.anpc.ro - opc din orasul tau daca are site faci plangere via e-mail sau prin scris la OPC din orasul tau. Cu nume prenume, numar de contact, adresa si motivul plangerii, cui i se adreseaza, etc.
Buna
Nu conteaza cum o faci, conteaza sa poti demonstra ca ai fost inselata si sa ai acel bon prin care justifici produsul reclamat..si crede-ma, cand esti in fata faptului, vorbele vin singure, am trait aceasa experienta pe propria-mi piele, iar daca motivul este bine intemeiat si dovedit, te vor indruma ce trebuie sa faci
O zi buna
Buna ziua vreau sa fac o reclamatie catre Cet Arad Termoficare in legatura cu apa caldă am facut 2 sesizari si telefoane aproape in fiecare seara fără rezultat.Am rugamintea dacă ma puteți ajuta. Multumesc frumos.
Buna ziua, va rig, am ajuns la capatul puterii, sunt in pragul depresiei, am un credit la banca Raiffeisen si am ramad in urma cu o rata si ma suna in fiecare zi, le expluc ca salariul e o data pe luna, ca lyna aceasta am platit, ca nu mai am de unde ca sunt o femeie singura cu 6 copii, ca am facut sute dd sesizari si reclamatii ca am dobanzi abuzive, crescute din burta, comisioane, creditul e in chf, acum sunt exasoerata de telefoanele date cu ameninrari de reprdzentantii de ca colectari, va rig faceti cdva, va multumesc!
O plângere în potriva Orange Romania și fan curier pentru produse care nu le-am ridicat personal care și modificarea abonamentului ca urmare nu am primit nici un produs făcând către ei o sesizare care nu au luat-o în considerare