De obicei mai nou bicicletele vin cu o mini carticica, care are un autocolant cu un numar. Acel numar reprezinta numarul stantat de obicei pe cadrul bicicletei, la orificiul de intrare a scaunului sau pe furca din spate. Poti sa faci o hartie de mana cu omul daca nu ai acea carticica si sa treci si acel numar (daca exista). Copia de pe buletin e fix pix.
Cum adică "hârtie de mana"?
Adica o scrii tu cu mana ta. Eu X am primit bicicleta cu numarul XXX de la Y. Si semnata de voi doi.
Ce treaba are buletinul? Te intereseaza actele de provenienta a bicicletei - garantie, factura, sa fie pe numele aluia de ti-o da.
De obicei politia se ocupa de soferi si motociclisti, ca sa le ceara carnetul sau alte acte cand vad ceva nu este in regula sau pentru vrificari d rutina.
Merg cu bicicleta de peste 30 de ani, dar niciodata politia nu m-a oprit sa ma intrebe daca este sau nu a mea.
Nu prea este necesar.
Dar daca vrei sa ai ceva totusi la mana poti incerca sa faci un contract de vanzare cumparare la mana, dar repet nu este necesar.
Si eu am bicicleta cumparata sh, si nu am nici un act nimic la ea.
Hai sa fim seriosi, cine naiba are acte la bicicleta si cine sta sa te intrebe pe tine, vazandu-te pe bicicleta, daca este a ta si de unde o ai. Chiar tatal meu, acum cateva saptamani a cumparat o bicicleta de la un vecin. I-a dat 200 de ron in mana, a luat-o, s-a plimbat putin cu ea, iar apoi a bagat-o in gradina. Simplu.
Politia poate face verificari, si daca il enervezi poate sa iti retina bicicleta si vi si o iei cu certificatul de garantie. Iti verifica seria bicicletei de pe cadru. Seria trebuie sa fie identica cu cea de pe certificatul de garantie.
De asemenea, daca ti se fura bicicleta, te duci cu certificatul de garantie si politia cand opreste masinile, va opri si bicicletele, si daca seria corespunde, inseamna ca e bicicleta ta, si politia ti-o va inapoia.
anonim_4396 întreabă: