Este o situatie dificila. Nu platesti si atelierul iti retine masina pana platesti, fiecare aveti dreptate.
Pentru a rezolva situatia le spui ca daca nu primesti garantia ii vei reclama la protectia consumatorului si la RAR si cred ca se va rezolva.
Un service are reguli, aia ar trebuie sa iti spuna, ori tu sa intrebi inainte dea face ceva.
Nu stiu cine ar fi trebuie sa anunte sau sa spuna, banui ca ei are obligatia asta, sa spuna clientului ce se face, ce garantie dau sau nu dau, asta inainte, astfel incit clientu sa stie la ce sa se astepte.
Daca nu ti-a dat garantie, atunci reclama si tu, dar nu stiu unde, cauta si informeaza-te unde se fac reclamatii, pentru ca acel service ar fi trebuie sa iti spuna inainte ce reguli au.
Daca nu au spus, atunci este vina lor.Nu stiu ce o sa rezolvi, dar macar daca reclami, cineva le va atrage atentie si poate pe viitor or sa se puna si ei la pct.
Asa da ca numeni nu reclama pe nimeni si nimic, lucrurile de aia merg prost, aia or sa zica lasa ca e bine asa.
Ira pe viitor primul lucru cand o mai fi intreaba daca ti se d a garantie, asta la orice faci, cumperi etc.
Desi tu ai dreptate, adica service ala trebuie sa iti dea garantie, nu stiu daca refuzi sa platesti, ce o sa se intimple.
Vad cineva pe aici spune ca ambii averti dreptate, asta so creada el, service ala este dator sa spuna clientului ce reguli are, ori sa le afiseze la vedere, asta daca ar avea regula sa nu dea garantie.
Daca nu spune clientului nimci si nici nu are afisat la vedere ca nu ofera garantie, atunci inseamna ca da garantie, iar daca nu da este vina lui, nicidecum a ta, asa cum sugereaza cineva aici.
LanguageMaster întreabă: