| dixi9516 a întrebat:

Dau FUNDA celui care imi da cel mai bun sfat. Am servicii de la Telekom de mai multi ani si plateam pentru ele in jur de 60 lei, iar in luna august am decis sa imi dau comanda de o tableta Samsung de pe site-ul lor (pentru asta trebuia sa platesc aprox. 27 lei in plus). Cand a venit curierul, am semnat fara sa ma uit ce mi s-a adus (greseala meaa, stiu asta), iar apoi am observat ca era o tableta Allview. M-am dus sa o returnez si astfel am anulat contractul doar pentru rata tabletei. Totul s-a incheiat cu un proces-verbal. Problema este ca imi vine factura marita, avand de plata si aceasta rata pentru achizitionarea tabletei. Am sunat la ei si mi s-a spus ca dureaza ceva timp pana se va regulariza (asta se intampla acum 4 luni). De pe myaccount mi-a disparut rata aceea de plata, insa pe factura inca este trecuta. Cand sun la ei, imi spun ca trebuie sa platesc pentru ca in mod contrar, imi vor opri serviciile. Ce sa fac? Nu mai vreau sa platesc in plus pentru ceva ce nici nu posed.

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu plati acea rata pentru tableta, este greseala lor si ei trebuie sa o remedieze. Daca mai insista spune-le ca o sa-i reclami la protectia consumatorului. Atata timp cat iti platesti abonamentul lunar normal nu-ti pot intrerupe furnizarea serviciilor platite.

3 răspunsuri:
| emy a răspuns:

Buna seara, draga! Du-te direct la sediul lor si ameninta-i ca ii vei da in judecata. Te pup si iti doresc mult succes! Pa, pa.

| dixi9516 explică:

Am uitat sa va spun ca i-am amenintat de mai multe ori ca o sa ma duc la ANPC, dar tot degeaba.

| didigeany a răspuns:

Tale