anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De * ce la chioșcurile de ziare marea * majoritate a revistelor și ziarelor sunt cu și despre femei?
De * ce în marea majoritate a reclamelor televizate, cât și a celor de pe internet apar femei?
De * ce știrile și emisiunile sunt prezentate în mare parte de femei?

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

1.Un studiu de marketing a dovedit ca femeile sunt cele mai mari cumparatoare de asemena reviste, de aici si intentia celor care le produc sa acopere preoponderent aceasta nisa, pentru femeie.
2. femeile sunt fiinte frumoase si delicate, de aceea se apeleaza la ele in reclame, pentru a ne atrage si imbia sa cumpaarm produsul respectiv
3. Fiindca in jurmalism sunt mai multe candidate femei, decat barbati. Iar cand apar posturi de crainici pentru televiziune, se prezinta la concurs 80-90% femei si evident castiga cine este cel mai bun jurnalist si evident, cel/cea mai carismatica.
Sper ca raspunsurile mele au fost pe intelesul tau si te-au ajutat happy

| sierra1 a răspuns:

Pe scurt: sexul vinde!

| SingleForOne a răspuns:

Pentru ca:
*egalitate între sexe
*incurajarea si imputernicirea femeilor
*motivand femeile sa fie speciale (asta este aplicata timp de sute, chiar mii de ani, adica flori, ciocolata, scrisori, etc; in ultimii 100-200 de ani, devine tot mai accentuat, de la "egalitate in drepturi", pana la lucrurile care se intampla in prezent, si nu se va termina aici... adica, daca ai vazut cum sunt motivate in acele reviste, postari in fiecare colt al internetului, daca cauti promovarea femeilor in orice profesie si pozitii de putere, vei vedea si acolo)
*motivand femeile sa inlocuiasca prezenta barbatilor la putere si in alte ocazii, gen secretari, prezentatori tv, judecatori de concursuri, prezentatori de cosmetice, manageri si alte functii inalte (nu stiu daca a observat cineva, dar cand femeile obtin o pozitie buna in cariera, financiara si sociala devin foarte rele si superioare, dar barbatii sa fie respectuosi, umili, intelegatori, incurajatori, etc - cel putin din experienta mea.
*scuza folosita oriunde, oricand si de catre oricine: "nu sunt doritori sa aplice pentru asa ceva".

| Trixt3r a răspuns:

Un studiu făcut de cercetătorii Britanici susține :

1. Bărbații nu au nevoie de horoscop și nici ca cineva sa le spună ce dispoziție au în ziua respectiva.
2. Ar fi foarte ciudat sa vezi bărbați care fac reclame la farduri și industria de înfrumusețare la modul general sau de igiena bazata pe tehnologie cu aripioare.
3. Pentru ca se face o pregătire la nivel global (poate cu excepții în tarile musulmane) de a implementa modelul de "Naked News" de la Canadieni.

| adriangrowinglife12 a răspuns:

Pentru ca femeile sunt divinizate iar majoritatea sunt simpi.