Cel mai bine este sa restitui produsul si magazinul sa-ti restituie suma platita, dar sa faci asta in mod civilizat.
Daca nu vor sa-ti restituie suma poti suna si la Protectia consumatorului.
Prima data verific integritatea ambalajului si conditiile de pastrare, inca in magazin. Nu platesc marfa deteriorata sau pastrata necorespunzator!
Daca constat deteriorarea acasa, atunci duc marfa inapoi, impreuna cu bonul si cer alta, pe care o desfac si verific chiar impreuna cu vanzatorul. Daca si acel ambalaj contine marfa deteriorata, atunci voi primi banii inapoi, iar magazinul (firma) va proceda conform Legii.
Il duci inapoi si nu le spui nimic urat, ca nu-i normal, te comporti ca un om civilizat cu bun simt.
Dar ceri banii ianpoi pe produs, asa cums e face in occident!
Nu am sa inteleg niciodata de ce apelati la urlete, tipe, violenta, amenintari si alte comporatmente de mahala cand se intampla un caz ca asta, cand normal este sa-l duci inapoi cu tot cu chitanta, sa primesti banii integral pe produs, tu esti fericit ca ti-ai primit banii iar vanzatoarea il pune in procesul-verbal de marfa perisabila.
De ce ai impresia ca te faci de ras cand e vorba de banii pe care i-ai dat tu?
Si la 2, stii ca exista si varianta sa iti ceri banii inapoi si civilizat nu neaparat sa le spui vreo doua, ca poate a fost o greaseala si nu a vazut nimeni produsul. Se mai intampla.
Banunuesc ca acel magazin e afacere de familie, iar acei oameni se intretin cu acel magazin
Prefer sa atrag in mod civilizat atentia, poate a fost o scapare.Si trag nadejdea ca va face o verificare pentru a retrage si restul produselor cu probleme.
Buna! Aleg varianta 3 dar cu completarea ca adaug poza pe unde se poate, sa vada cat mai multi oameni. Evident ca daca vin in control, se mai gasesc nereguli si mi se pare normal sa plateasca pentru asta.
Am văzut răspunsurile dvs și acum vă spun cum am procedat. Am cumpărat 2 produse, pe unul doar l am desfăcut acasa...bonul nu l ia nimeni sau îl arunci cum vii acasă în primul coș. Magazinul nu e o afacere de familie. M am prezentat cu cele 2 produse. Înainte cu o zi tot de la ea cumparasem. Produsele aveau termen până în noiembrie, anul acesta. Se uită la ele dar zice scurt că nu poate să mi dea banii acum pe ele, până sapt viitoare când vine șeful, neinvocand bonul. Atunci eu frumos i spun că lucrurile nu pot să rămână așa și că voi da un telefon unde trebuie. Fata se sperie puțin, suna șeful de la județ și în 2 minute eram cu dolarii in buzunar, doar că în România nu merge dacă nu bagi puțină amenințare, asta e clar. PS mă duceam la magazin de maxim 10 ori intr-un an, fiind aproape de oraș.