R.A.T.B, dupa cum ii spune si numele, e o Regie "Autonoma", subventionata masiv de Primaria capitalei.
Pe langa acele subventii, mai au venituri din parteneriate, (revizii, ITP-uri si scoala de soferi efectuate de si pentru persoane fizice) si reclame.
(Reclamele care se transmit in televizoarele din autobuze, cat si reclamele in care sunt "imbracate" autobuzele).
Sumele de bani care le intra in cont din cartele si abonamente sunt insignifiante...
Abonamente....mai nou reclame pe tramvaie si masini...si mai sunt fraieri care taxeaza bilet
Din foarte multe lucruri : pensionarii platesc, si cei sub 500 lei plateste statul pentru ei din vechiul cas platit de acestia de-a lungul anilor, pe urma cardurile si abonamentele, valorile lor, banii, sunt intr-un cont comun care merge la banca cu dobanda, reclame,
dar
o masina RATB scoate in jur de 80 mii de euro pe luna in conditiile in care nici macar cu mop-ul nu se sterge podeauna, soferii sunt exploatati la maxim iar piesele pentru masini sunt folosite pana la epuizare.
anonim_4396 întreabă: