| Bettypage_5 a întrebat:

Este legal ca magazinele sa afiseze preturi in Euro? Am cumparat de la magazinul de pe Calea Victoriei langa Odeon niste lucruri si am platit cu cardul. Abia cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca am platit cu mult mai mult. M-am uitat pe eticheta si preturile erau in Euro. Pot sa le cer sa-mi dea banii inapoi, mi se pare absurd sa dau aproape 100 de Euro pe o esarfa.

Răspuns Câştigător
Anna
| Anna a răspuns:

Cred ca este legal daca le afiseaza atat in romana cat si in euro.De exemplu, sunt clinici medicale private care, desi au preturile in ron, iti calculeaza tratamentul la cursul Euro din ziua respectiva.Nu mi se pare foarte corect. dar ce sa facem, asta e tara in care traim!

6 răspunsuri:
| kh1ss a răspuns:

Pretul ar trebui sa fie afisat si in euro si in ron...

| joy a răspuns:

Nu e normal! reclama-i la OPC!

| pisika a răspuns:

laughing era cumva Dior?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
Mâine dimineață anunță Protecția Consumatorului pentru înșelăciune.
În mod normal, dacă se aplică această metodă, în euro deși eu știu că nu se practică pe teritoriul României așa ceva, trebuia să-ți pună în vedere acest lucru.
O plângere și o copie de pe bonul care l-ai luat de la casă.
Succes.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da este o metoda obligatorie tarilor europene care inca nu au adoptat euro, populatie trebuie sa se obisnuiasca cu valoarea si uzul acestuia, dupa scoaterea leului o sa se intample acelasi lucru. vor aparea preturi cu cele doua valori -leu-euro. dar daca pretul de pe eticheta nu echivaleaza cu cel calculat la casa este vorba de inselaciune. dar cand a trebuit sa semnezi chitanta nu ai observat suma prea mare?

| lucianghio a răspuns: