Eu am facut plangere la three, de exemplu, ca mi-au gresit ceva si mi-au schimbat nr de telefon din greseala, si a fost Ombudsman,
dar am avut probleme si cu un curs pe care il faceam, si am dat banii, si aia nu mai raspundeau, atunci am reclamat la citizen advice. Deci depinde de ce vrei sa reclami.
Se numeste Ombudsman, sau poti reclama ceva si la citizen advice. Depinde de domeniu la care te referi. Cel mai general, e ombudsman.
Ce vrei sa reclami, restaurant? companie de asigurari? companie de telefonie? Si te ajut eu.
Am o consola de dj si de o luna schimb mail-uri cu reprezentanta lor din UK pentru a rezolva o problema. Mie nu imi merge consola datorita driverelor lor de pe site-ul oficial desi ei in continuare afirma ca driverele lor sunt bune. Eu am un pc de ultima generatie care poate suporta mult mai mult decat ce programe si drivere pun ei la dispozitie.
Pastreaza mailurile, incearca consola si pe alt pc. Daca nu, reclami la ombdusman. Dar e un proces de f lunga durata.
Am incercat-o si pe un pc cu win10 licentiat de servici. Si exact aceeasi eroare da si pe el. Nu conteaza cat dureaza procesul. Avand in vedere ca mergea consola pe un laptop mai vechi decat cerintele pe care mi le-au zis ei in prezent. Acum nu merge pe absolut nimic. Eu am incercat toate variantele posibile, dar fara niciun rezultat. Nu am pretentii la bani sau altceva, doar sa aflu unde e problema. Ei zic ca nu e de la ei, eu am incercat tot ce a fost posibil si nu e de la mine. Intrebarea este: cum se poate rezolva? Am un studio de inregistrari care se bazeaza pe consola aceasta. Nu pot sta sa pierd bani. Zilnic oricum ii pierd.
Nu o mai poti trimite inapoi? au trecut cele 30 de zile?