Notele la scoala nu sunt confidentiale si nu exista nici un act normativ in acest sens. Numai bine!
Notele nu sunt relevante, sistemul de invatamant nu are sens.Am auzit ca anul acesta se pun camere la Bacalaureat si la Evaluarea Nationala, dar ministrul ala dobitoc ce e, de ce nu lasa camerele sa functioneze pe tot anul, in fiecare ora? Sa vada si ei ce se invata in scoala romaneasca, nu doar la final si apoi sa se intrebe de ce pica aia examenele.Repet,notele nu sunt relevante, ce ai tu in cap conteaza, cu asta ramai nu cu cifrele.Cu ce va incalzeste pe voi ca aveti 10 la X materie cand la materia respectiva ai chiulit tot anul, cu ce te incalzeste cand primesti note pentru ca ai X cunostinta, sau o pila la un profesor cand tu nu stii nimic de materia lui, nu vorbesc de tine, vorbesc in general.Basescu are dreptate, sistemul de invatamant scoate tampiti, in frunte cu el si cu toti politicienii care isi bat joc de viitorul acestei tari.
Pe copil nu il interseaza materia cum ar fi normal, il intereseaza niste note scrise cu un pix pe un catalog...
Din pacate pentru tine, nu exista nicio lege, niciun regulament, nicio regula care sa interzica unui profesor sa spuna cu voce tare notele fiecarui elev, de fata cu oricine.
Gandeste-te ca sunt examene, zic eu ...importante, ca BAC-ul, ori admiterea la facultate, examene ale caror note, medii, rezultate, sunt PUBLICE, afisate intr-o vitrina unde le poate vedea tot orasul, deci...
Straduieste-te sa iei note mai mari, si sedintele cu parintii nu vor mai fi o problema.
Am note foarte bune dar ma gandesc si la colegii mei...
Felicitari, dar nu trebuie sa te gandesti tu la colegii tai, trebuie sa se gandeasca ei.