| Cosmin106 a întrebat:

Hey TPU!
Am cumparat un telefon de pe evoMag (un Samsung galaxy j3 06) pentru mama si a funtctionat 4 saptamani, dupa care s-a stricat de la sine. Pur si simplu s-a descarcat complet, a fost pus la incarcat, iar ecranul nu mai afisa nimc dupa ce am incercat sa-l aprind. Avea husa si folie securizata din prima zi si nu avea nici-o zgarietura. L-am trimis la sediul lor si, dupa ceva timp, mi-au trimis un mail in care mi s-a refuzat repararea produsului conform garantiei, avand atasata o poza cu o crapatura pe ecran. Se vedea clar ca mi-au scos folia de sticla de pe el (inca mai prezenta urme de adeziv pe el) si ca l-au izbit, deoarece atat folia cat si displayul erau intacte cand le-am trimis.
Chestia e ca eu nu sunt singurul caz de acest fel, au patit foarte multi oameni exact exact la fel ( cu produse mult mai scumpe chiar), insa nu cred ca s-a dus cineva mai departe sa-i reclame/dea in judecata etc.
Intrebarea mea e, cum ar trebui sa-i amenint ca sa-mi repare telefonul pe garantie si ce ar trebui sa fac in cazul in care refuza iar? Pentru a-mi repara produsul contracost imi cer 280 lei ceea ce-i inacceptabil pentru un produs aproape nou-nout + ca mi l-au si crapat intentionat sa-mi poata refuza garantia. Va rog foarte mult sa ma ajutati si sa va feriti, spre binele vostru, de acest site!

4 răspunsuri:
| Jonas94 a răspuns:

Salut,
L-ai trimis prin curierat? Pentru că și eu cunosc cazuri de telefoane trimise la garanție de către proprietari dar ajunse pilaf la service.
Întotdeauna este bine să faci poze la produs, înainte de a-l trimite în garanție pentru a le demonstra că ai dreptate. Până ajunge la ei, pot fi sparte de către firmele de curierat.

| Cosmin106 explică (pentru Jonas94):

Da, insa varianta de a se strica pe drum este exclusa din mai multe motive;
-produsul a fost trimis prin fan courier, am primit zeci de produse fragile care au venit intacte prin fan courier si niciunul nu a fost avariat
-telefonul era pus in cutia lui originala, care era invelita intr-un strat foarte gros de nylon din ala cu bule (sorry, dar chiar nu situ cum ii spune) si pus intr-o alta cutie
-telefonul avea folie securizata aplicata si era imposibil sa se sparga asa de usor. Teelefonul meu personal l-am scapat de zeci de ori jos, pe beton, fara un milion de pachete si protectii si nu a patit nimic/cel mult s-a crapat folia si am schimbat-o, insa displayul era intact
-daca chiar s-ar fi spart telefonul, de ce mi-au dat folia jos? In poza pe care mi-au trimis-o ei nu era decat o crapatura foarte mica pe ecran, iar folia era scoasa.
-sunt foarte multe cazuri, inclusiv de oameni care au dus produsul la showroom (fara curier), au facut proces verbal cum ca produsele erau intacte iar mai apoi au primit pe mail poze cu produsele lor prezentad urme fizice cum a ar fi suferit socuri mecanice (adica le-au trantit angajatii sa nu le repare). In ciuda procesului verbal si a numeroase amenintari, nu li s-au mai fost reparate produsele...
Am poze cu telefonul din toate unghiurile, dovedind clar ca nu avea nici-o zgarietura, insa nu cred ca m-ar putea ajuta la ceva, doar daca voi face o reclamatie...

| Jonas94 a răspuns (pentru Cosmin106):

Cel mai bine era dacă îl trimiteai la ESD-ROM, service-ul care se ocupă de reparațiile telefoanelor Samsung.
Sunt foarte serioși, și repară în baza unui act de garanție valid.
Acum nu știu exact dacă cei de la evoMag, le repară acolo, posibil să facă reparațiile în service-urile proprii, ceea ce nu e chiar ok.

| Cosmin106 explică (pentru Jonas94):

Exact la ESD au si fost trimise, ca am primit mesaj de la evomag cu o tampenie de cod pe care sa-l folosesc pe esdservice. ro sa aflu statusul produsului. In caz ca chiar ar fi putut spart datorita curierului, cum as putea sa procedez?