| LisaJulie a întrebat:

Și totuși cine este de fapt acest Călin Georgescu care nu prea a fost invitat la dezbateri sau interviuri?

12 răspunsuri:
| Mindfulness a răspuns:

Ne-a promis multe dar nu a zis nimic de inflație, la noi problema majora e inflația.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Cine sa fie, un pion rusesc.
Nu avea nevoie sa vina la dezbateri pentru ca omul nu are solutii, el are doar o retorica pro rusa, anti europeana, anti nato, pro legionari.
Ce sa faca la dezbatere cu ideile astea?
Sa le faca publice tuturor?
Sa le exprime cu subiect si predicat?
Ce sa zica de problemele reale ale tarii? Ca acolo nu are nici discurs, nici solutii

| mODIN a răspuns (pentru Mindfulness):

Nu prea tine asta de președinte oricum

| Mindfulness a răspuns (pentru mODIN):

De parlament happy

| RAY a răspuns:

Omul asta reprezintă nemulțumirea românilor în clasa politică

| ReddY25 a răspuns:

Nu am auzit în viața mea de el, până ieri

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mindfulness):

Nori de fum! Dar bine " desenați "! Ciolanu și maCiuca zici ca i-a lovit marfaru! Sifonati rau!
PSD și PNL decontează HOTIA, corupția și nepotismul din ultimii ani!

| Mindfulness a răspuns (pentru MistarGoGu):

Și Iliescu tot în viață e, a uitat să moară.

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mindfulness):

Știe ca îl așteaptă Scaraoschi cu furca lângă cazanu cu smoala fierbinte!

| User0987654321 a răspuns (pentru MistarGoGu):

Locomotiva LDE 2100 este o locomotivă diesel utilizată în principal pentru transportul de marfă. Aceasta face parte dintr-o serie de locomotive care au fost proiectate și fabricate în România, având ca scop susținerea operațiunilor feroviare de transport de marfă.
Caracteristici tehnice:

Tip: Diesel-electric
Putere: Între 1.200 – 2.000 CP, în funcție de versiune
Număr de osii: De regulă are un boghiu cu două osii, permițându-i o manevrabilitate bună pe linii curbe.
Viteză maximă: Viteza maximă la care poate opera este de obicei în jur de 80 km/h, dar variațiile pot exista în funcție de configurația specifică utilizată.

Design și Utilizare:

Locomotiva LDE 2100 a fost construită pentru a rezista la condiții de operare variate și pentru a efectua transporturi de marfă pe distanțe lungi. Designul său robust și eficiența motorului diesel îi permit să fie folosită eficient pe linii secundare și în zone unde alimentarea electrică nu este disponibilă.
Istoric și Relevanță:

Locomotivele din seria LDE au fost foarte importante pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare din România, în special în perioada post-comunistă, când modernizarea operațiunilor de transport feroviar a devenit o prioritate. Aceste locomotive au contribuit la eficientizarea transportului de marfă, având un impact semnificativ asupra economiei.
Concluzie:

Locomotiva LDE 2100 reprezintă o soluție eficientă pentru transportul feroviar de marfă, combinând puterea motorului diesel cu un design robust. Datorită versatilității sale, a jucat un rol esențial în susținerea industriei feroviare din România, și continuă să fie un vehicul de încredere în operațiunile de transport de marfă.

| MistarGoGu a răspuns (pentru User0987654321):

? Ce legătură are asta cu ce vorbim noi aici?
Ai citit subiectul?

| User0987654321 a răspuns (pentru MistarGoGu):

Oh, am gresit intrebarea. Sorry