Vrei sa insinuezi ca firma nu e corecta? Orice firma care se vrea viabila isi vrea pofit cat mai mare. Daca e cinstita, nu depaseste un nivel de 'bun simt'. Acum sa nu intelegi ca as 'vota ' cu firma'. Firma insa sigura legalitatea, e ca un fel de 'acoperire".
Tu ca instructor, presupun ca bun, poti scoate bani, si firmele inchid ochii, mai ales prin faptul ca orice interesat (si toti, aproximativ sunt) vrea sa invete sa conduca bine! Sa nu-mi spui ca 'legislatia ' care da un numar minimal de ore, care sunt conform legislatiei valabile, ca un conducator auto sa si invete. N-ar trebui sa spun public, dar o spun din experienta, ca la sfarsitul sedintelor de condus, nu esti capabil sa sustii un examen. Nu esti stapan pe tine!
Si apare alt fenomen :cursatul vrea ore suplimentare, dar mai putin platite, profesorul le acorda la 'negru' in temeiul faptului ca are firma ca pe un acoperis legal.Instructorul ii acorda ore suplimentare, platite mai jos, cursatul plateste benzina si orele suplimentare.Toata lumea multumita.(firma nu se baga pentru ca si-a luat 'partea').
Vreau sa spun ca daca se fac 30H, nu e suficient, ca un nepriceput sa invete sa conduca! Stii sigur si tu.Doar ca in final iti da diploma.
Nu stiu pe ce parte a baricadei esti, dar se pare ca in final sunt multumite toate partile.
Sper ca te-am facut sa intelegi realitatea, toti vor sa traiasca.
Si si bine.
In general au contract cu patronul, care asigura si masina uneori. Instructorii, de obicei, primesc sa zicem, din 50 L, cat plateste cursatul, cam 10 L, restul intra in buzunar la patron care achita si benzina si alte taxe de firma.Asa mi-a zis instructorul meu!
Ok, dar daca instructorul invata cursantii pe masina lui personala atunci tot 10 din 50 L carburant primeste de la firma? Si ce salar au? Iar daca sa zicem ar fi o firma mica si n-ar avea masini, iar instructorii ar fi nevoiti sa faca pe masina persoanala atunci ar primi 50 L?
P.S in jur de 10 L de carburant ajung pentru cate ore de condus? (din cate stiu eu la practica sunt obligatorii 30 h )
Vrei sa insinuezi ca firma nu e corecta? Orice firma care se vrea viabila isi vrea pofit cat mai mare. Daca e cinstita, nu depaseste un nivel de 'bun simt'. Acum sa nu intelegi ca as 'vota ' cu firma'. Firma insa sigura legalitatea, e ca un fel de 'acoperire".
Tu ca instructor, presupun ca bun, poti scoate bani, si firmele inchid ochii, mai ales prin faptul ca orice interesat (si toti, aproximativ sunt) vrea sa invete sa conduca bine! Sa nu-mi spui ca 'legislatia ' care da un numar minimal de ore, care sunt conform legislatiei valabile, ca un conducator auto sa si invete. N-ar trebui sa spun public, dar o spun din experienta, ca la sfarsitul sedintelor de condus, nu esti capabil sa sustii un examen. Nu esti stapan pe tine!
Si apare alt fenomen :cursatul vrea ore suplimentare, dar mai putin platite, profesorul le acorda la 'negru' in temeiul faptului ca are firma ca pe un acoperis legal.Instructorul ii acorda ore suplimentare, platite mai jos, cursatul plateste benzina si orele suplimentare.Toata lumea multumita.(firma nu se baga pentru ca si-a luat 'partea').
Vreau sa spun ca daca se fac 30H, nu e suficient, ca un nepriceput sa invete sa conduca! Stii sigur si tu.Doar ca in final iti da diploma.
Nu stiu pe ce parte a baricadei esti, dar se pare ca in final sunt multumite toate partile.
Sper ca te-am facut sa intelegi realitatea, toti vor sa traiasca.
Si si bine.
sabin89 întreabă: