Modificarile trebuie verificate de RAR si consemnate in talonul masinii, altfel poti fi amendat de doua ori, atat pentru modificari cat si pentru depasirea limitei de zgomot. Nici nu este nevoie sa te reclame cineva, este destul sa te gaseasca in circulatie, se fac inspectii destul de dese cu echipe mixte. Numai bine!
Nu poti sa te trezesti cu amenda peste noapte, dar daca vei fi supus la un control tehnic al masinii si modificarile aduse nu sunt omologate vei ramane fara certificatul de inmatriculare.
Dacă modificările sunt omologate de RAR, este OK. Dacă nu, este "niște probleme" Dacă te prind ăia de la RAR pe traseu CU MODIFICĂRI, și nu ești acceptat cu acte în regulă de ei, AI PUS-O!
Notă!
Dacă ești un împătimit al racing-ului, te sfătuiesc să folosești piste omologate pentru asta. Și mie-mi place zgomotul tobelor sport și al turbinelor cu peste 15 mii de turații. Dar prefer să nu fiu trezit din somn de toba unui prăpădit de Golf 3. Sincer. Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face! Ține de bun simț.
Stiu ca daca ma opresc aia de la ARR (autoritatea rutiera romana) ma iau la bani marunti pentru neomologare dar nu asta mi-e problema. Problema mea e cu linistea, adica atata timp cat nu ma prind in fapt au ce sa-mi faca?
Politia nu se poate lega de tine daca modificarile sunt legale. si in legatura cu zgomotu doar daca cineva iti face reclamatie e posibil sa te caute politia dar nu cred ca are ce iti face deoarece nu e scris in nici o lege cat de tare sa se auda motoru unei masini. dar daca aveai tractor nu il mai porneai? stai linistit nu are nimeni ce sa iti faca