Clar cauciucuri de iarna. În ro exista zăpadă, ger și caniculă. Pentru siguranță all season nu prea își au sensul
Ce câștigi dacă ai cauciucuri separate iarnă/vară? doi centimetri la frânare pe zpădă sau priză mai bună pe asfalt, crescută cu un gram? Tot aia e. Dacă nu faci competiții - și sigur nu faci - ia all season. Economisești juma de salariu, spațiu (dacă nu stai la casă, ai problema mare) timp și alți bani.
ia uite ce "șmecheri" suntem noi și ce "proști" sunt ceilalți din ue:
https://www.xplorio.ro/obligativitatea-anvelopelor-de-iarna-in-europa/
De fapt aia 2cm sunt câțiva metri...
http://m.automarket.ro/......74731.html
Iar prin obligativitate în alte tari ce vrei sa spui ca suntem mai fraieri ca Olanda sau Cipru care nu au zăpadă?
Să fim serioși - eventual la 200 pe oră pe șosea fără aderență
Sau UK, Belgia, Irlanda, Polonia,...
Apropo, ia uite unde e pe hartă Olanda, cu câte sute de km mai spre nord față de Ro? Cred că o confunzi cu Malta
Nu confund cu nimic. Am fost în Olanda iarna și în UK și în Belgia. Acolo clima iarna e mai blândă. Nu exista zăpadă, informează te putin
Nu la 200 km, la 50
"Olanda UK și în Belgia... Nu exista zăpadă"
să fim serioși
Temperaturile medii din lunile de iarna în Olanda sunt de 3-4grade. Pune mana și te informează. Am stat o iarna întreaga acolo și am văzut 1 zi de zăpadă
și ce demonstrezi cu asta: că musai trebuie să avem cauciucuri speciale de iarnă?
Da fix asta. Dacă vrei siguranță la volan folosești la temperaturi negative cauciucuri de iarna. Și nu suntem noi aia mai fraieri, suntem doar o tara care are o clima rece care necesita astfel de anvelope
E părerea ta. All season iși fac treba la fel de bine, diferențele sunt nesemnificative pentru uzul curent (in afara competițiilor). Încalță-ți mașina cum vrei
Nu e nicidecum părerea mea. Sunt zeci de teste.
Sunt similare cu datele inscrise in fișele tehnice ale mașinilor, la capitloul consum: scrie la consum: 3, 7 l/100 km dar de fapt e invers - 7, 3 l/100 km
Nicidecum sunt teste făcute peste tot pe net, sunt teste practice nu specificații din cărți.
https://m.youtube.com/watch?v=EC1E2eDt1JY
Parcă ai incerca să-mi vinzi cauciucuri de iarnă
Studiile astea cu superioritatea nimicitoare a cauciucurilor de iarnă față de cele all season sunt similare cu datele inscrise in fișele tehnice ale mașinilor, la capitloul consum: scrie la consum: 3, 7 l/100 km dar de fapt e invers - 7, 3 l/100 km
Legal ai voie cu cauciucuri „all seasons". Dacă mergi des și / sau pe distanțe lungi pe drumuri acoperite cu zăpadă, e preferabil să ai totuși pneuri de iarnă (cu clasa de aderență A sau B). O să vezi cu ochii tăi diferența.
Ce intrebarea e asta? Ce-s alea cauciucuri de iarna all season? pai ori is de iarna ori all season pfff ce tie si cu femeile astea
Deci nu sunt de iarna all season.
All seazon aia inseamna ca le poti folosi tot timpul,sau mai exact in orice anotimp,in orice perioada a anului.
Alea de iarna le folosesti iarna, desi si pe alea le poti folosi tot timpul, ca doara nu ma obliga nimeni sa nu merg cu ele vara de exemplu
Cum spunea cineva pe aici niste reguli timpite, de oameni batuti cu parul in cap.
Daca legile in UE sunt facute de tpti analfabetii la ce te poti astepta, toti habarnistii fac legi asta este RO si UE, sau unele tari din UE.
Daca faci km putini si nu iesi din casa cand ninge ai putea sa risti si cu All season.Sunt legale daca au fulgul de nea desenat.
Ce uita sierra sa aminteasca este ca in alte tari sunt obligati sa aiba lanturi antiderapante in portbagaj intre 15 noiembrie si 15 martie.
Doar cauciucuri de iarna.
Da, ai voie cu cauciucuri all seasons dacă acestea au desenat pe ele un simbol, un varf de munte şi un fulg de nea, sau M+ S.
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
aGnY întreabă: