| BeingSelfless a întrebat:

La transportul în comun din localitatea unde sunt, șoferul emite un bon fiscal de 2.5 lei, iar prețul biletului este de 5 lei, sau altora emite 2 bonuri fiscale de 2.5 lei.
Șoferii spun că au o problemă la sistemul lor, iar cel responsabil întârzie să rezolve.
Ar trebui să fac reclamație la ANAF?
Cum ar trebui să formulez reclamația?

Răspuns Câştigător
| gabicoo a răspuns:

N-au nici o problemă. Așa fac majoritatea transportatorilor. Și dacă faci reclamație - trebuie să o faci cu nume și prenume, etc. Va veni control, se vor înțelege ca de fiecare dată să primească un avertisment sau cea mai mică amendă și ghici pe cine vor lăsa șoferii în stație că nu mai au loc pe scaune?

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Nu rezolvi nimic cu reclamatie la ANAF.

| Dragobeta a răspuns:

"Frumoase" incurajari cu "nu faci nimic cu reclamatia"! Si apoi tot voi ii injurati pe cei ce fura, ca fura; pe cei ce nu fura, ca nu accepta de la voi.

| BeingSelfless explică (pentru Dragobeta):

De acord, dar în realitate, în practică, cam așa se întâmplă în unele zone... În mod normal, în afaceri, o afacere trebuie să fie mereu competitive și actualizate la noile schimbări, iar autoritățile de control ar trebui să pedepsească astfel de greșeli, dar nu mereu se întâmplă. Cel mai probabil, la primele abateri, vor fi câteva avertisment și atâta (considerând că sunt singurul care face astfel de reclamații)...