| Girly97 a întrebat:

Lucrez ca operator call center insa ieri am avut o zi foarte grea: patronul nu ne-a mai platait abonamentele Vodafone si nu ne-am putut folosi telefoanele de serviciu. O singura colega avea un incarcator la ea si l-a impartit cu toate, inclusiv cu mine. De obicei imi las incarcatorul acasa pentru ca nu este obligatia mea sa imi asigur telefonul personal pregatit pentru a-l folosi drept telefon de serviciu si nici nu este obligatia mea sa ii reamintesc patronului sa plateasca abonamentele!
Practic ieri am sunat toata ziua de pe telefoanele noastre personale si, desi eu am un abonament cu minute si SMS-uri nelimitate nationale, tot eu imi voi plati factura de telefon! Ma astept in acest weekend sa fiu sunata de multi straini pe care i-am sunat la serviciu si nu au raspuns! Situatia este scapata de sub control si patronul nu face nimic, ne-a spus la 10 dimineata ieri ca ne va plati abonamentele insa pana sa terminam programul seara tot erau restrictionate numerele.
Nu mai suport! Cine ma obliga pe mine sa imi folosesc telefonul personal pentru serviciu?! Ca doar nu imi va plati patronul abonamentul personal, nu?! Cred ca singura solutie ar fi sa ma duc intr-un magazin Vodafone sa imi fac un alt abonament pe numele meu si alt numar pe care sa il bag in telefonul de serviciu si sa il folosesc cand mai uita patronul sa ne plateasca telefoanele de serviciu, stiind ca tot eu voi fi responsabila sa platesc pentru iresponsabilitatea patronului...

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Telefoanele de serviciu nu le folosesti in scopuri personale.
E valabil si viceversa!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu v au fost asigurate telefoane trebuia să nu mai sunați. Simplu

| anonimg a răspuns:

Suni la ITM. Sunt prea mulți ciobani ajunși patroni.
Sună deci la ITM fără să știe niciun angajat din firmă. Că dacă intră în insolvență chiar că nu mai are bani să vă plătească pentru ce ați muncit.

| Frank51 a răspuns:

Un meci mai prost laughing