Da!
Exista termeni in acest sens, insa daca magazinul online cumpara sau are o franciza cu producatorul de haine (Ex. Louis Vuitton ) are tot dreptul sa posteze cate poze vrea cu un anumit content. Practic prin franciza sau cumparare acele haine ii apartin indiferent de eticheta / producator etc.
Asta e ceva gen : Nu imi pun poza pe Facebook cu noile mele Nike-uri pentru ca nu detin magazinul.
Dar nu e magazin online, e fizic. Sa luam exemplul Carrefour, Kaufland, etc. Ele pot posta pe Facebook promotiile la produse(si imagini cu ele) fara nicio restrictie? Sau fac acele reviste promotionale lunare folosind imagini cu n produse fara vreo constrangere legala, nu?
Normal, acele produse sunt cumparate, practic intra in tutela Carrefour.
Astfel magazinul are tot dreptul de promova promotiile sale, plus aici cu Supermarket-urile e putin mai comlicat, in afara de produsele tipice oricarui magazin (Lays, Fairy etc ) mai si produc (Nu pe toate ), au propria productie de carne, de lapte, de congelate, unele chiar si de fructe, etc.
Firma de comert are tot dreptul sa afiseze produsele pe care le vinde, indiferent de unde le cumpara. Si le poate afisa tot timpul, nu numai in perioada de reducere.
anyry întreabă: