| yoyoalecs a întrebat:

O pagina de Facebook a unui magazin comercial poate posta imagini cu produse de la diferite firme atunci cand face reduceri pentru respectivele produse sau in alte circumstante? Exista restrictii din punct de vedere al drepturilor de autor daca se asociaza, prin postare, sigla magazinului(slogan..etc) cu acele produse din comert? Multumesc.

Răspuns Câştigător
| Crush247 a răspuns:

Da!
Exista termeni in acest sens, insa daca magazinul online cumpara sau are o franciza cu producatorul de haine (Ex. Louis Vuitton ) are tot dreptul sa posteze cate poze vrea cu un anumit content. Practic prin franciza sau cumparare acele haine ii apartin indiferent de eticheta / producator etc.
Asta e ceva gen : Nu imi pun poza pe Facebook cu noile mele Nike-uri pentru ca nu detin magazinul.

| yoyoalecs explică (pentru Crush247):

Dar nu e magazin online, e fizic. Sa luam exemplul Carrefour, Kaufland, etc. Ele pot posta pe Facebook promotiile la produse(si imagini cu ele) fara nicio restrictie? Sau fac acele reviste promotionale lunare folosind imagini cu n produse fara vreo constrangere legala, nu?

| Crush247 a răspuns (pentru yoyoalecs):

Normal, acele produse sunt cumparate, practic intra in tutela Carrefour.
Astfel magazinul are tot dreptul de promova promotiile sale, plus aici cu Supermarket-urile e putin mai comlicat, in afara de produsele tipice oricarui magazin (Lays, Fairy etc ) mai si produc (Nu pe toate ), au propria productie de carne, de lapte, de congelate, unele chiar si de fructe, etc.

| yoyoalecs explică (pentru Crush247):

Multumesc!

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Firma de comert are tot dreptul sa afiseze produsele pe care le vinde, indiferent de unde le cumpara. Si le poate afisa tot timpul, nu numai in perioada de reducere.