Prima data ai fost luat in evidenta si depunerea actelor ce mai trebuie(diploma de studii si declaratia pe proprie raspundere ca nu urmezi studiile) trebuie depuse dupa 60 de zile, conform L.76/2002, bineinteles daca nu ti-ai gasit loc de munca ori nu ti-a fost oferit unul de AJOFM si daca nu continui studiile. Numai bine!
Eu nici pe primul nu l-am depus am o intrebare la tine, ti-a trebuit sa aduci o adeverinta de venit? daca da, atunci cand ai depus cererea de eilberare a unei adeverinte de venit, ce timbre ti-au trebuit? (de 2lei?)cate?
La primul dosar mi-a trebuit :
-buletin de identitate - copie, original
-certificat de nastere - copie, original
-diploma sau adeverinta de absolvire - copie, original
- adeverinta de la medicul de familie cu precizarea - apt pentru munca
N-ai putut expune clar situatia ta la intrebare? Ti-as fi spus ca pentru absolventi nu trebuie adeverinta de venit, aceasta trebuie doar pentru cei carora le-a fost desfacut contractul de munca.
La al doilea dosar ce acte trebuie depuse? La 1 octombrie trebuie sa depun cel de-al doilea dosar.
Deci m-au pus pe drumuri degeaba ce oameni! multumesc pentru ajutor Ioandelasal