In timpul celor 30 de zile trebuie sa il returnezi. Dupa ce trece acest termen nu-ti vor mai primi produsul/produsele...
Legea prevede 14 zile calendaristice sau 10 zile lucratoare. Daca politica magazinului este de 30 zile poti sa trimiti oricand, chiar din prima zi. Daca trimiti dupa 30 zile il trimiti degeaba.
La unele in 30 de zile dar la cele mai multe 3 zile, daca depasesti nu mai ai ce face, ramai cu produsul!
In timpul celor 30 de zile! E termen de decadere. A trecut termenul, nu ai voie sa il returnezi!
Revin cu o precizare: returnarea in 10 zile lucratoare se face cand ai luat produsul prin curier, posta si nu este defect.
HOTARAREA Nr. 665 din 24 august 1995 privind inlocuirea, remedierea sau restituirea contravalorii produselor care prezinta deficiente de calitate
EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICATA IN: MONITORUL OFICIAL NR. 206 din 6 septembrie 1995 In temeiul art. 8 si al art. 58 lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, aprobata si modificata prin Legea nr. 11/1994, republicata, Guvernul Romaniei hotaraste:
ART. 6
(1) Reclamatiile intemeiate vor fi rezolvate de vanzator prin inlocuirea imediata a produselor defecte cu altele de calitate corespunzatoare sau, in cazul cand nu este posibila inlocuirea, prin restituirea contravalorii acestora.
(2) Cu acordul consumatorului, vanzatorul poate sa remedieze produsul defect in termen de cel mult 10 zile de la inregistrarea reclamatiei sau sa-i ofere spre vanzare un alt produs, cu achitarea sau restituirea diferentei de valoare.
(3) In cazul retinerii produsului pentru remediere sau inlocuire, vinzatorul este obligat sa elibereze consumatorului o dovada care sa contina elementele de identificare a produsului retinut si termenul de solutionare a reclamatiei.