| AndreiAndrei260111 a întrebat:

Pot da o persoana afara din chirie dacă nu își plătește ratele la timp? Deci cum am spus și mai demult, am un apartament in Cluj, sunt student, apartamentul a fost dat in chirie către o femeie de o vârsta mai înaintată 40+, urmând ca la momentul începerii cursurilor sa ma mut și eu in apartament și sa stau cu ea, a fost de acord, totul Ok, va plăti jumate din prețul chiriei actuale și 0 la întreținere momentan (apa, gaz, curent). Apartamentul are mai multe camere. Adica stam in camere diferite, problema a intervenit de când am ajuns eu aici, vad ca incearca sa profite de prezenta mea, nu dau mai multe detalii (E divorțată) incearca sa facă avansuri pentru a nu a-mi mai plăti banii. Am refuzat tot ce mi-a oferit și ma gândesc sa o dau afara, nu îmi plac femeile profitoare și pana la urma, de ce sa fiu eu prostul? Cum as putea sa-i spun sa plece? Am bătut un apropo, ca pana luna asta in 16 nu îmi plătește datoria, va trebui sa își găsească un alt loc, de atunci au început micile avansuri și sa fie cu adevarat "lipicioasa"

16 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Da, se poate, conform Codului civil, citez:
"ART. 1.830.Rezilierea contractului  
(1)În cazul în care, fără justificare, una dintre părţile contractului de închiriere nu îşi execută obligaţiile născute din acest contract, cealaltă parte are dreptul la rezilierea contractului.
(2)De asemenea, locatorul poate cere instanţei rezilierea contractului de închiriere şi în cazul în care chiriaşul, membrii familiei sale sau alte persoane cărora acesta din urmă le-a îngăduit, în orice mod, folosirea, deţinerea sau accesul în locuinţă fie au un comportament care face imposibilă convieţuirea cu celelalte persoane care locuiesc în acelaşi imobil sau în imobile aflate în vecinătate, fie împiedică folosirea normală a locuinţei sau a părţilor comune.
  ART. 1.831. Evacuarea chiriaşului