Poate lucra si este obligata sa depuna banii in contul indicat de tine, doar ca este comoda. Numai bine!
În mod normal ar trebui să-ți pună în orice cont.
Însă, dacă instituția locală din orașul tău are cont la BRD - atunci transferul din BRD în Raiffeisen Bank s-ar putea să fie îngreunat și să dureze (de exemplu celor care au BRD le intră pensia pe 15 ale lunii și ție pe 18 sau ceva de genul).
Însă, în mod normal trebuie să-ți accepte orice cont.
Dacă-i până-ntr-acolo, fă-ți cont la BRD și cu-asta basta.
P.S.: Și unui amic de-al meu la facultate nu i-a primit pentru bursa de merit extrasul de cont pe Volksbank și a trebuit să-și facă la Banca Transilvania cu care lucrează 90% din instituțiile din Cluj.
Inteleg dar asta e lene clara din partea lor ar trebui reclamati pentru ca totusi castiga bani multi si nu sunt de acord ca au profesorii salarii mici cand educatia este foarte importanta intr-un stat..adica un stat ar fi de o rusine groaznica daca ar fi plina de inculti.
Eu n-am zis că nu e lene. Doar că e o problemă minoră pe lângă altele mult mai importante - și ți-o spun din perspectiva omului care a reclamat profesori, a ajutat la concedierea profesorilor și/sau personalului auxiliar abuziv, ș.a.m.d.
Dar chestia asta chiar e una minoră.
Cât despre salariile mici ale profesorilor - asta e o problemă separată. Personal nu mă grăbesc să le plâng de milă profesorașilor - mulți dintre ei nu merită nici cât câștigă acum.