Este foarte simplu, ai un formular online de la protectia comsumatorilor.
Acolo incarci documentele justificative pentru produs, data la care ai discutat cu ei si le scrii in detalii toata povestea (cum ai scris aici).
In Romania este lege ca in momentul in care se depasesc 15 zile CALENDARISTICE (mare grija ca vor incerca sa te pacaleasca ca sunt 15 zile lucratoare) sa primesti banii pe produs inapoi (NU alt produs, banii! ).
Poti face o incercare (printeaza articolul ala de lege) si mergi acolo de unde l-ai cumparat, normal ei trebuie sa-ti dea banii si e treaba lor sa rezolve apoi cu service-ul sa-si recupereze paguba.
Atentie, daca trimiti sesizare la protectia consumatorului sa nu trimiti actele originale.
E posibil ca nici in urma sesizarii protectiei consumatorului sa nu se rezolve. Atunci ii dai in judecata. Iti trebuie acolo actele originale.
Iti spun astea ca am experienta.
Inteligent răspuns, mulțumesc!