| IXIAlinIXI a întrebat:

Salut, am citit mult pe partea de nutritie si sanatate prin alimentatie si am aplicat si pe mine mai multe diete ce au avut un efect wow. As vrea sa impartasesc cunostintele lumii printr-un canal de Youtube.

Acum intrebarea mea e daca am voie sa spun oamenilor ce sa bea si sa manance pentru a vindeca anumite afectiuni daca nu sunt medic? Spre exemplu sa le spun ca daca au infectie dentara sa bea ceai de musetel, sau daca au cancer sa tina post cu apa cateva zile.

E ilegal sa dau sfaturi medicale si indemnuri in acest sens? Nu am reusit sa gasesc vreo lege pe tema asta... Nu vreau sa impersonez, sa pretind ca sunt medic sau sa vand direct produse farmaceutice, o sa fac doar marketing afiliat.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu zic ca medicii nu au un rol f important, dar majoritatea afectiunilor pleaca de la alimentatie si pot fi vindecate astfel.



Dau funda! mersii

Răspuns Câştigător
| LegiuitorulInfractorul a răspuns:

Cate raspunsuri aiurea la intrebarea ta, e clar ca daca niveul de cultura a oamenilor e in halul in care ti-au raspuns unii la intrebare atunci poti sa stai linistit ca nu te da nimeni in judecata. Dar ca idee e bine sa te mentii la ideea de "ar putea" ca sa eviti discutii aiurea cu idioti. Bafta!

| IXIAlinIXI explică (pentru LegiuitorulInfractorul):

Mersii frumos, da, ma gandeam si eu la asta.

| johnnny123 a răspuns (pentru IXIAlinIXI):

Pentru că tot discutam despre care dintre noi doi este "penibil", realizezi cât de penibil este să-ți faci încă un cont doar ca să te aprobi singur și să-ți acorzi fundiță?

Și să mai joci și teatru răspunzându-ți singur "Mersii frumos, da, ma gandeam si eu la asta"?

| IXIAlinIXI explică (pentru johnnny123):

Nu e oare penibil cum te bagi peste raspunsul omului doar ca a reusit ce tu nu ai reusit?

40 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Cere un control la psihiatrie.

| IXIAlinIXI explică (pentru doctorandus):