Am patit-o si eu cu un telefon cumparat de la alta firma, mi-au spus ca au gasit apa in el, minciuni...
Nu stiu ce poti sa faci, ceva cu protectia consumatorului...
Greseala ta a fost ca ai expediat la service QM. Nu trebuia sa trimiti la ei. De ex. si eu daca am cumparat de pe eMAG, ei au service depanero. Nu sunt obligat sa trimit la ei atata timp cat, garantia vine de la producator. https://eu-rma.asus.com/pick_eu/ro/. Telefonul trebuia expediat la ASUS chiar daca plateai curierul spre exemplu.
Service-ul producator este obligat sa iti asigure service gratuit. Asta in limita anumitor criterii.
Garanția nu este suportată de producător întrucât produsul este provenit din Hong Kong și are garanție locală.Am în scris răspunsul ăsta de la Asus.
O nelămurire mare ar fi dacă să refuz sau nu telefonul când vine curierul cu el, nefiind reparat.
Cei de la ANPC au dat copy&paste la răspunsul ălora de la service și au mai adăugat că nu intră în competența lor.
Deci e cam degeaba protecția consumatorului, am fost furat cu o grămadă de bani.