anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut,am o dilemă,
Am primit de la compania la care vreau să lucrez o fişă care specifică documentele necesare pentru angajare.
La care scrie pe lângă buletin,diplomă de studii, cazier şi

"Adeverinţa privind baza de calcul CAS în ultimele 6 luni de la ultimul loc de muncă" şi " Dispoziţie de repartizare de la AJOFM-în cazul şomerilor,(la care am primit şi un document ataşat pe care să-l dau celor de la AJOFM denumit SITUAŢIA PRIVIND LOCURILE DE MUNCĂ VACANTE)".

Ei bine, adeverinţa de calcul CAS din ultimele 6 luni nu cred că îmi trebuie pentru că nu am fost angajat în ultimele 6 luni. Iar dispoziţia de repartizare de la AJOFM iarăşi nu cred că îmi trebuie pentru că nu am beneficiat de şomaj pînă acum,
şi mă întrebam dacă fac bine să nu le dau astea două documente cerute de ei...?
Am mai lucrat şi la alte firme dar nu în ultimele 6 luni, am fost -nimic- jumatea asta de an

Mi-am pus întrebarea asta de 2 zile şi am zis să vă întreb şi pe voi.

1 răspuns:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca nu te incadrezi in cele 2 situatii, respectiv ca nu ai lucrat in ultimele 6 luni si nu ai fost platit ca somer atunci nu trebuie sa duci cele 2 acte, vei spune asta angajatorului.