Salut, am si eu o problema, am avut un accident de masina si asi dori sa aflu etapele premergatoare pentru a-mi repara masina pe Asigurarea CASCO personal.
Multumesc.
Pentru a răspunde la o întrebare trebuie să ai cont pe TPU.ro
Utilizatorii cu email-ul neconfirmat nu pot posta mai mult de 5 răspunsuri pe zi şi nu mai mult de 10 în total. Pentru a retrimite email-ul de confirmare click aici
Utilizatorul care a pus această întrebare te ignoră. Nu poţi să mai interacţionezi.
Utilizatorul care a pus această întrebare este în lista ta de utilizatori ignoraţi. Nu poţi să mai interacţionezi.
Utilizatorii avertizaţi nu pot posta mai mult de 5 răspunsuri pe zi.
Etapa 1:
Completarea constatului amiabil (care trebuie sa fie completat, fara stersaturi si corecturi, de catre soferii implicati in accidente rutiere care se soldeaza exclusiv cu avarierea autovehiculelor conduse) sau solicitarea de emitere a documentului de introducere in reparatie a autovehiculului (eliberat asiguratului care solicita o despagubire in baza unui eveniment in urma caruia a fost avariat exclusiv autovehiculul asigurat Casco) de catre companie; daca se impune, anuntarea organelor abilitate (politie, pompieri, etc.) cu privire la eveniment (ATENTIE: daca din eveniment au rezultat victime nu modificati pozitia vehiculului si nu parasiti locul accidentului fara incuviintarea politiei)
IMPORTANT luati masurile necesare ca autovehiculul sa nu sufere si alte avarii (verificati in urma accidentului ca autovehiculul sa nu prezinte scurgeri de lichide, scurtcircuite, avertizari de avarii pe tabloul de bord etc.)
Obtinerea actelor oficiale din partea organelor abilitate: proces verbal / autorizatie reparatie (daca este cazul).
Etapa 2:
Societatea trebuie sa fie avizata in scris despre producerea evenimentului in termen de 3 zile lucratoare de la producerea sa, iar in cazul furtului in maxim 24 ore de la constatarea acestuia la fax: 021 408 04 49.
Dupa obtinerea actelor mentionate mai sus, inclusiv cele emise de organele abilitate (daca este cazul), trebuie se va prezentati la unul din punctele de constatare daune Credit Europe Asigurari.
Deschiderea unui dosar de daune in Bucuresti si Iasi:
Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.
Deschiderea unui dosar de daune in alte orase:
Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta call-center-ul specializat, prin intermediul numerelor de telefon 0756.59.59.59 (Orange) sau 021.659.59.59 (Romtelecom), pentru stabilirea etapelor aferente deschiderii dosarului.
La constatare aveti nevoie de urmatoarele acte, in original si copie:
constatul amiabil si/sau procesul verbal de la organele abilitate? originalul ramanand la companie;
autorizatia de reparatie, daca este cazul;
talonul (certificatul de inmatriculare);
delegatia/procura notariala (in cazul autovehiculelor detinute de persoane juridice, precum si in
cazul in care se prezinta la constatare alta persoane decat proprietarul autovehiculului, persoana fizica);
buletinul/cartea de identitate a soferului/proprietarului;
permisul de conducere al soferului;
copia politei RCA a vinovatului (in cazul in care vinovat de producerea accidentului este o terta persoana)
In toate cazurile se va prezenta la constatare soferul care a fost implicat in eveniment si care a declarat evenimentul la organele abilitate!
Etapa 3:
Dupa deschiderea dosarului de dauna, inspectorul de dauna va va indruma catre un service corespunzator marcii masinii dumneavoastra (caz in care plata reparatiei se va face prin virament bancar de catre Credit Europe Asigurari in favoarea service-ului recomandat la care s-a facut reparatia Autovehiculul va fi ridicat doar cu acordul societatii)
In cazul in care la demontare se vor constata si alte avarii ce se datoreaza evenimentului asigurat, aveti obligatia sa instiintati de indata societatea pentru a se intocmi un proces suplimentar de constatare a daunelor.
De asemenea reparatia se poate efectua la un service ales de dumneavoastra, caz in care societatea va efectua decontarea catre dumneavoastra pe baza documentelor (facturi, devize, chitante, copie OP) in original, prin virament in maxim 15 zile.
In cazul in care ati finalizat lista documentelor necesare, trebuie sa le transmiteti in cel mai scurt timp la reprezentantul Credit Europe Asigurari care a deschis dosarul de dauna.
Doreşti să urmăreşti această întrebare? Vei primi răspunsurile pe email.
Adaugă întrebarea la favorite
Doreşti să adaugi această întrebare la favorite?
Ce notă dai întrebării?
Înainte de a posta răspunsul, te rugăm să te asiguri că acesta nu încalcă regulamentul.
Nu ai introdus un răspuns!
Nu ai scris un răspuns pentru această întrebare, aşa că nu avem conţinut pe care să-l publicăm
Răspunsul este publicat...
Te rugăm să aştepţi ca răspunsul tău să fie trimis spre publicare.
Atenţie!
Succes!
Atenţie!
În răspunsul pe care vrei să îl postezi au fost găsite greşeli de scriere. Ele au fost corectate automat şi le poţi vedea marcate mai jos
Atenţie!
Eşti pe cale să postezi un mesaj care poate încuraja pirateria şi distribuţia ilegală de materiale pe internet. Legea nr. 8 din 1996, privind dreptul de autor şi drepturile conexe, a fost modificată semnificativ prin Legea nr. 285 din 2004, prin OUG nr. 123 din 2005, precum şi prin Legea nr. 329 din 2006, iar tu ai putea să te afli în situaţia de a le încălca acum.
În ipoteza unei acţiuni pe cale legală, TPU.ro este obligat să furnizeze IP-ul tău (3.138.138.66) şi restul datelor de identificare şi informaţiilor despre tine.
Atenţie!
Nu poţi posta acest răspuns pentru că linkul pe care l-ai inclus este suspicios, iar pe TPU pirateria nu este încurajată.
Te rugăm să nu faci referire la site-uri aflate în ilegalitate şi să nu postezi linkuri spre materiale postate pe internet fără respectarea drepturilor de autor (programe, jocuri, filme sau muzică piratată)
Nu poţi posta aceast răspuns la întrebarea aleasă!
Răspunsurile ce conţin cuvinte de genul pot fi postate doar la întrebări din categoria Dragoste şi Sex
Raportează răspunsul
Trebuie să fii logat ca să votezi
Pentru a evalua un răspuns trebuie să ai cont pe TPU.ro