Il poti rezilia conform clauzelor contractuale existente in el privind rezilierea. Nu poate fi reziliat fara plata unei despagubiri, L.161/2010, prin care a fost modificat art.84 din L.296/2004 privind codul consumului nu te ajuta, citez:
"Art. 84. - Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale."
Daca nu platesti te pot da in judecata, vor obtine un titlu executoriu si te vor executa silit, ca in care vei plati cu mult mai mult(datoria, dobanzi, cheltuieli de judecata si de executare). Numai bine!
Vorbeste cu cei de la Vodafone! Eu aveam semnal foarte slab si am reusit sa reziliez contractul, dupa indelungate discutii. Vor face masuratori si vor decide. Nu te lasa dus cu vorba! Ramai pe pozitie, chiar spunandu-le ca ii dai in judecata pentru plata unui serviciu defectuos. Bafta!
Rares,eu am contract cu Vodafone; daca ai semnal bun pe telefon, atunci trebuie sa ai semnal bun si pe net.Intr-adevar,au fost ceva probleme si inca am vazut ca mai apar.Ca sa reziliezi contractul,daca ai citit atent, scrie in contract suma pe care trebuie sa o platesti pentru reziliere; ei iti vor demonstra ca semnalul exista. Discuta cu ei, nu te ambitiona sa nu mai platesti ca te va costa mai mult.Va fi greu sa demonstrezi ca iti pica semnalul, mai bine discuta cu ei si rezolva amiabil.Mult succes.
sabin89 întreabă: